Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple lanserar ny Macbook Pro med 8 kärnor


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

Intressant att de gjort något åt tangentbordet, men återstår ju att se om det blir någon skillnad. Har inte haft något problem med mitt (än). Hoppas slippa genom att använda ett externt mestadels av tiden.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

”Apple said they changed the material in the keyboard’s butterfly mechanism”. Så enkelt som så? Hmm...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2019-05-22 på 09:03, Idalin säger:

Intressant att de gjort något åt tangentbordet, men återstår ju att se om det blir någon skillnad. Har inte haft något problem med mitt (än). Hoppas slippa genom att använda ett externt mestadels av tiden.

Jag är så less på tangentbordet i min MBP att det blir så modulärt det kan bli till nästa inköp av dator. Har sneglat lite på iMac men det blir nog ändå en Mac mini. Om det fördömda tangentbordet går sönder så är det bara att köpa ett nytt. Så enkelt som så. 

 

Samma sak med skärmen nu när jag tänker på det. Kanske blir sugen på en större till exempel...

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

39 minuter sedan, mikaellq säger:

Jag är så less på tangentbordet i min MBP att det blir så modulärt det kan bli till nästa inköp av dator. Har sneglat lite på iMac men det blir nog ändå en Mac mini. Om det fördömda tangentbordet går sönder så är det bara att köpa ett nytt. Så enkelt som så. 

 

Samma sak med skärmen nu när jag tänker på det. Kanske blir sugen på en större till exempel...

Du tänker på samma sätt som jag har gjort sedan 2007. Har alltid haft en mini som huvuddator sedan dess. Min nuvarande hänger med ett tag till.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, mikaellq säger:

Jag är så less på tangentbordet i min MBP att det blir så modulärt det kan bli till nästa inköp av dator. Har sneglat lite på iMac men det blir nog ändå en Mac mini. Om det fördömda tangentbordet går sönder så är det bara att köpa ett nytt. Så enkelt som så. 

 

Samma sak med skärmen nu när jag tänker på det. Kanske blir sugen på en större till exempel...

Inte dumt tänkt. Mac Mini är en riktigt intressant dator nu för tiden. Går att göra riktigt läckra saker med flera sådana kopplade till varann (om man nu har mer professionella behov än vad jag har). 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Idalin säger:

Inte dumt tänkt. Mac Mini är en riktigt intressant dator nu för tiden. Går att göra riktigt läckra saker med flera sådana kopplade till varann (om man nu har mer professionella behov än vad jag har). 

Det går att göra läckra saker med en. Hade tänkt mig den 6-kärniga. Enda dåliga är grafikkortet men har klarat mig med ett ganska kass (Intels skit) i min gamla MBP. 

 

Med tanker på det dåliga tangentbordet lär det inte bli en ny bärbar Mac på många år. :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

29995 resp 23495 för 15-tums basmodellen med TB?, Oja, det lär locka nya kunder en masse.  :oroligoledsen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...