Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

PANIK!!!!Är jag kapad???


MacDeath
 Share

Rekommendera Poster

1 timme sedan, MacDeath säger:

Bootcamp är väl bäst, men Paralles senaste är förvånansvärt bra med Win 7.Jag har laddat hem och använder Windows vertyget dxcpl och har lyckats installerat och startat både DX11 och DX12 spel, dom laddar och startar, men är så sega att jag inte kan spela dom.

Nu sitter jag ju med en antik Mac Pro Mid 2010,2,8 GHz Quad-Core Intel Xeon,ATI Radeon HD 5770 1024 MB och bara 6GB minne, så jag gissar/tror/antar att det skulle funka mycket bättre!!?? vore kul att höra av någon som provat här! WINE har alltid varit min favorit och att kunna spara spel/program i wrappers är överlägset,(Wineskin), men Appels ovilja att sammarbeta och att man inte uppdaterar openGL gör att WINE mer och mer blir för LINUX.

Nu stödjer ju inte mitt kort METAL eller MOLTEN/VULKAN så jag vet inte. Men det mäkliga är att vissa spel funkar bättre i WINE än i Windows. Men när Apple slopar 32-bit är det slut på splandet för mig! WmWare är värdelöst för spel. Liten lista på vad som funkar i Para;1796691241_ScreenShot2019-04-21kl_19_32_01.thumb.png.03a50761e38aac4d5dc5b502970a4f8c.png

Hade varit fint om Resident Evil, Resident Evil 2 och Resident Evil 3 varit med på listan. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resident Evil, Resident Evil 2 och Resident Evil 3  och ända upp till 6 an funkar i WINE. Har inte testat den senaste Reduxen av 2an...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fildelning och piratprogram är inte tillåtet att diskutera

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...