MacWorld forum Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Mackan1984

Köpa HomePod

Rekommendera Poster

Funderar på att köpa en HomePod, blir ju med engelsk Siri tyvärr men tänkte kolla om det är en dum idé?

Den måste ju gå att ställa om till svenska den dag HomePod uppdateras för detta eller vad tror ni? 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
3 timmar sedan, Mackan1984 säger:

Funderar på att köpa en HomePod, blir ju med engelsk Siri tyvärr men tänkte kolla om det är en dum idé?

Den måste ju gå att ställa om till svenska den dag HomePod uppdateras för detta eller vad tror ni? 

Det är mjukvaran som styr vilket språk den klarar av och inte hårdvaran. Så när en uppdateringen kommer är det bara att ändra. Vad jag förstår är det i princip en iPhone 6 som är hjärtat i en HomePod.

Jag själv använder Siri väldigt sällan på HomePod utan använder den som en AirPlay 2 högtalare.

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Köp! Väldigt bra ljud i litet format! Det känns lite corny att snacka med Siri men oerhört praktiskt många gånger. Jag låter henne sköta tidtagning och sånt när jag lagar mat.

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
8 minuter sedan, Tigercop säger:

Köp! Väldigt bra ljud i litet format! Det känns lite corny att snacka med Siri men oerhört praktiskt många gånger. Jag låter henne sköta tidtagning och sånt när jag lagar mat.

Hon är underbar och vi har förlovat oss

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

När väntas Homepad till Sverige?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
2 timmar sedan, Pocahontas säger:

När väntas Homepad till Sverige?

Den finns redan som gråimport. Officiellt vet bara Apple 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag köpte nyligen en HomePod med EU-kontakt (via Proshop). Är supernöjd med den, skulle gärna se att Apple lägger till stöd för svenska och flera användare men tills vidare är vi goda vänner.

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu