Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tips på var man köper en beg. Mac book Pro!


Eldvindovatten
 Share

Rekommendera Poster

Eldvindovatten

Det kanske redan finns en lista och jag har missat den... Men jag slänger ut en förfrågan och hoppas på förståelse.

Alla tips på var man kan köpa beg Macbook Pro uppskattas och så önskar jag en god dag!

 

Mvh

 

eldvindovatten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blocket 

Tradera

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bjarne Bertelsen

Detta ställe har jag goda erfarenheter av.

https://www.arrowdirect.se/?vat=1

 

Och så finns det det här, som jag inte prövat.

https://mresell.se

 

/Bjarne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eldvindovatten

Ok!!

 

tusen tack för goda råd!!! Kollar in dessa!! Ha det suuper

 

/eldvindovatten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skriver bara MacBook Pro, inte vilken storlek. I fall du inte vet så är 15" oftast 100% mer kraftfull. 15" är inte samma som 13" med större skärm. 15" är egentligen den enda som skulle kallas Pro. 

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eldvindovatten
8 timmar sedan, Axelman säger:

Du skriver bara MacBook Pro, inte vilken storlek. I fall du inte vet så är 15" oftast 100% mer kraftfull. 15" är inte samma som 13" med större skärm. 15" är egentligen den enda som skulle kallas Pro. 

Ja, detta har jag fått höra av flera så detta kommer jag definitivt ha i åtanke!! Tackar absolut för tips och ser fram emot att hitta rätt i djungeln!!

 

ha det super

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Postad (redigerade)
2019-04-15 på 21:26, Eldvindovatten säger:

Ja, detta har jag fått höra av flera så detta kommer jag definitivt ha i åtanke!! Tackar absolut för tips och ser fram emot att hitta rätt i djungeln!!

 

ha det super

 

Kan bara flika in att det kan löna sig att gå till affärer som Elgiganten, NetOnNet, Mediamarkt etc. för det är ofta dom säljer ut Demo Ex med full garanti för riktigt förmånliga priser.

 

Fick själv tag i en A1707 i7 för 18000kr med 4 laddcykler och original kartong samt full garanti på Elgiganten. (Det stod betydligt mer på prislappen men frågade om det gick att göra något åt priset).

 

Bara ett tips.

Redigerad av R3b0rn
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...