Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Uppgradera från Iphone 6 till ... vilken?


Sacass
 Share

Rekommendera Poster

Hallå!

 

min iphone 6 har hängt med några år och sugen på att byta ut den till nyare modell. 

 

Tar gärna emot tips och rpd vilken modeml ni själva hade köpt och varför? Strunta i priset och tänk utifrån vilken du tycker är bäst bara. 

 

Jag kan tänka mig x, xs och xr och att allihopa kommer vara stor skillnad mot min 6. Tycker det känns som en djungel och vill ha en bra telefon :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

23 minuter sedan, Sacass säger:

Hallå!

 

min iphone 6 har hängt med några år och sugen på att byta ut den till nyare modell. 

 

Tar gärna emot tips och rpd vilken modeml ni själva hade köpt och varför? Strunta i priset och tänk utifrån vilken du tycker är bäst bara. 

 

Jag kan tänka mig x, xs och xr och att allihopa kommer vara stor skillnad mot min 6. Tycker det känns som en djungel och vill ha en bra telefon :) 

har Iphone 8 och är sjukt nöjd med den :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om priset inte spelar någon roll finns det bara ett val.....iPhone Xs Max 256GB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du inte måste köpa en nu så kan det vara läge att vänta till september och se vad de släpper. Annars hade jag satsat på en iPhone X om jag fick tag i en till hyfsat pris. iPhone Xs är lite väl dyr och skillnaden är inte så stor, Xr hade jag personligen inte satsat på pga avsaknaden av oled skärm. Men om inte priset spelar någon roll och du måste ha en nu så är det inte så mycket att diskutera. iPhone Xs eller Xs Max beroende på hur stor du vill ha och med 512 GB minne.

Redigerad av P1200VB
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stereotypen

En behovsanalys är på sin plats.

 

Du kanske är en sådan som köper för köpandets skull?

 

Vara lite "flashig"......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, Sacass säger:

Hallå!

 

min iphone 6 har hängt med några år och sugen på att byta ut den till nyare modell. 

 

Tar gärna emot tips och rpd vilken modeml ni själva hade köpt och varför? Strunta i priset och tänk utifrån vilken du tycker är bäst bara. 

 

Jag kan tänka mig x, xs och xr och att allihopa kommer vara stor skillnad mot min 6. Tycker det känns som en djungel och vill ha en bra telefon :) 

Skärmen på Xr är minst lika bra som på din Iphone 6 och är i övrigt en modell som i huvudsak inte står de andra efter. Avsevärt billigare är den också, med bäst batteritid, trots det, dessutom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först och främst skulle jag vänta till nästa modell kommer ut. Annars skulle jag köpa en XS. Jag har en och är väldigt nöjd. X eller XR ser jag som billigare men sämre så där får helt enkelt priset avgöra. Vill och kan du betala för en XS så skulle jag gå på det. Annars någon av de andra. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...