Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Radera appar från iCloud?


nathaliecel
 Share

Rekommendera Poster

nathaliecel

Hej, jag undrar om det går att radera appar från ens iCloud? Alltså ta bort dem (se bild) så de ser ut som vilka appar som helst jag Inte har laddat ner, att de inte har det där lilla molnet bredvid sig och inte finns med under "Köpt".

Jag stör mig så fruktansvärt på att jag har flera hundra appar jag laddat ned en gång och kanske tagit bort lika snabbt igen då jag insett att de varit värdelösa - men så har de fastnat i molnet. 

 

Edit: Jag vet att man kan gömma dem, men jag skulle gärna ha bort dem från Gömda köp också!

 

STORT tack på förhand!

IMG_0711.jpeg

Redigerad av nathaliecel
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, nathaliecel säger:

Hej, jag undrar om det går att radera appar från ens iCloud? Alltså ta bort dem (se bild) så de ser ut som vilka appar som helst jag Inte har laddat ner, att de inte har det där lilla molnet bredvid sig och inte finns med under "Köpt".

Jag stör mig så fruktansvärt på att jag har flera hundra appar jag laddat ned en gång och kanske tagit bort lika snabbt igen då jag insett att de varit värdelösa - men så har de fastnat i molnet. 

 

Edit: Jag vet att man kan gömma dem, men jag skulle gärna ha bort dem från Gömda köp också!

 

STORT tack på förhand!

IMG_0711.jpeg

Svep till vänster de appar så göms de, då slipper du se de du inte vill ha kvar i listan av appar. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nathaliecel
1 minut sedan, iMarc säger:

Svep till vänster de appar så göms de, då slipper du se de du inte vill ha kvar i listan av appar. 

Tack för ditt svar, men jag undrar också om det finns något sätt för dem att försvinna från Gömda köp (där de hamnar när man sveper till vänster), typ radera hela deras existens från ens moln. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 minuter sedan, nathaliecel säger:

Tack för ditt svar, men jag undrar också om det finns något sätt för dem att försvinna från Gömda köp (där de hamnar när man sveper till vänster), typ radera hela deras existens från ens moln. 

Jag har googlat lite, men hittar inget ang detta så jag vet tyvärr inte om det går. 

Men avinstallerade appar som är gömda tar iallafall ingen plats, och det är bara du som vet att de är gömda. 

 

Edit: Jag tror att det inte går pga att man inte ska kunna radera betalappar och att man sedan ångrar sig efteråt. 

 

Redigerad av iMarc
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...