Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kalendern tom


Jozani

Rekommendera Poster

Alla bokningar försvann plötsligt i min Iphone7. De finns dock kvar i Ipad. Nya bokningar syns i Ipad men inte i Iphone. Vad hände?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det indikerar att kalenderns koppling till iCloud är bruten, det gör att den inte synkar. Prova att logga ut från iCloud och sedan in på iCloud igen, i din iPhone 7. Kolla inställningarna för kalendern. 

Alternativt att du inte kollar iCloud-kalendern utan bara en lokal kalender, då ser du inte det som sker på iCloud kalendern. Det går ju att ha en lokal kalender också, en "På min iPhone"-kalender. Den finns bara på din iPhone. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack. Den sista kommentaren löste problemet. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...