Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
gant

Hur spelar man upp media inspelad med iPhone slow motion

Rekommendera Poster

Jag har filmat i slow motion med en iPhone. Filmen spelas upp i slow motion i iPhonen.
Min kompis spelade upp filmen i en Windows dator men filmen spelas inte upp i slow motion. Hur och vilket program rekommenderas om man vill att filmen spelas upp i slow motion direkt när man klickar på filmen? Vill inte klicka på en massa inställningar för att få filmen uppspelad i slow motion, utan filmen ska spelas upp som den är inspelad i iPhonen.

Tack på förhand.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är det inte iOS specfikt? @marcushedenstrom

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

Har inte testat själv så jag vet inte om det stämmer  

Citat

IT's VERY SIMPLE!! Just open I-movie , load your slow mo video in a project, no need for filters or text etc. Now go to your export screen, select the upload button , scroll down and select : "keep video" or "Save file" ( I have a dutch language phone so I'm not sure what the English text will be) , save in 720p. When you connect your phone to the computer you can see it as an extra drive "Internal storage" select it , go into the DCIM folder and slect the subfolder, mine is called : "947ugfff" but anyway it is not the folder where your foto's and vids are but the folder where the saved videos from I-movie go. Drag and drop and you're done!!

Redigerad av lappen71

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...