Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur spelar man upp media inspelad med iPhone slow motion


gant
 Share

Rekommendera Poster

Jag har filmat i slow motion med en iPhone. Filmen spelas upp i slow motion i iPhonen.
Min kompis spelade upp filmen i en Windows dator men filmen spelas inte upp i slow motion. Hur och vilket program rekommenderas om man vill att filmen spelas upp i slow motion direkt när man klickar på filmen? Vill inte klicka på en massa inställningar för att få filmen uppspelad i slow motion, utan filmen ska spelas upp som den är inspelad i iPhonen.

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte testat själv så jag vet inte om det stämmer  

 

Citat

IT's VERY SIMPLE!! Just open I-movie , load your slow mo video in a project, no need for filters or text etc. Now go to your export screen, select the upload button , scroll down and select : "keep video" or "Save file" ( I have a dutch language phone so I'm not sure what the English text will be) , save in 720p. When you connect your phone to the computer you can see it as an extra drive "Internal storage" select it , go into the DCIM folder and slect the subfolder, mine is called : "947ugfff" but anyway it is not the folder where your foto's and vids are but the folder where the saved videos from I-movie go. Drag and drop and you're done!!

 

Redigerad av lappen71
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...