Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Chrome kan inte streama TV4


jan.s

Rekommendera Poster

Använder Chrome för att streama Boxer, Viaplay, Netflix mm, standradbläddrare mao. Det har alltid funkat så döm om min förvåning,...Försökte streama Norge - Sverige på TV4 igår. Det gick inte. Försökte med andra Boxerkanaler (play.boxer.se) och det gick bra. Testade då att via Comhem streama TV4 med Chrome, gick inte heller. Så jag nedgraderade Chrome till slutet 2018, same, same. Säker start = samma problem. Avinstallerade/installerade Chrome nu på morgonen och samma trassel kvarstår, kan inte streama TV4 via Chrome.

 

Via Firefox och Opera går det hur bra som helst så trasslet är knutet till Chrome. Några tips vad jag kan göra? (förutom att köra med annan bläddrare:-D).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför använder du inte Tv4 appen som finns till Apple TV?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att hustrun sitter vid enda TVn och kollar på 'Gröna rum' och andra väsentligheter så jag är hänvisad till datorn eller lilla bilden på ipad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, jan.s säger:

För att hustrun sitter vid enda TVn och kollar på 'Gröna rum' och andra väsentligheter så jag är hänvisad till datorn eller lilla bilden på ipad.

 

Va? Så om hon sitter vid tv'n vad är det du försöker streama till då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försöker streama, från Boxer/TV4 till min imac/Chrome. Visste inte att Chrome finns i ATV.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är helt lost ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...