Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vill ha *liten* iPhone!


xyz123

Rekommendera Poster

Om inte Apple kommer med en liten iPhone, högst så stor som iPhone SE, så kommer jag bli tvungen att köpa en icke-Apple telefon.

Jag måste kunna hantera den telefon jag köper. Den måste rymmas lätt i någon ficka, t.ex. i skjortans bröstficka.

Bilder, längre texter, &c skall man givetvis läsa på utrustning med större skärm. Telefonens skärm passar bara för kortare texter, t.ex. kontaktlista.

Att använda en telefon som ersättare för läsplatta och dator kommer alltid att bli misslyckat.  

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, xyz123 säger:

Om inte Apple kommer med en liten iPhone, högst så stor som iPhone SE, så kommer jag bli tvungen att köpa en icke-Apple telefon.

Jag måste kunna hantera den telefon jag köper. Den måste rymmas lätt i någon ficka, t.ex. i skjortans bröstficka.

Bilder, längre texter, &c skall man givetvis läsa på utrustning med större skärm. Telefonens skärm passar bara för kortare texter, t.ex. kontaktlista.

Att använda en telefon som ersättare för läsplatta och dator kommer alltid att bli misslyckat.  

Jag fick en iPhone 5C (Visserligen bara 8GB minne) men finns ju med mer minne till mycket bra priser på tex Tradera, eBay. Är supernöjd med den, har den som extratelefon. 

Sen finns ju många 5S begagnade, då kan du dessutom uppgradera till iOS 12. 

 

Tips

https://www.tradera.com/item/342214732

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 minuter sedan, iMarc säger:

Jag fick en iPhone 5C (Visserligen bara 8GB minne) men finns ju med mer minne till mycket bra priser på tex Tradera, eBay. Är supernöjd med den, har den som extratelefon. 

Sen finns ju många 5S begagnade, då kan du dessutom uppgradera till iOS 12. 

 

Tips

https://www.tradera.com/item/342214732

Fast de där modellerna är ganska gamla nu…

I TS's sits hade jag följt Telly82's tips och sett till att skaffa en ny SE innan de försvinner – det är fortfarande en hyggligt modern iPhone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 minuter sedan, KMN säger:

Fast de där modellerna är ganska gamla nu…

I TS's sits hade jag följt Telly82's tips och sett till att skaffa en ny SE innan de försvinner – det är fortfarande en hyggligt modern iPhone.

Sant. Tänkte mest på prislappen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är jättehopp i prestanda från alla 5-or till SE. Ändå är SE-n hyfsat billig och kommer att stå sig länge än. En 5-a sjunger på sista versen om man vill göra mer än ringa. Bytte själv upp mig till en SE från en 5-a när Apple förklarade att man skulle lägga ner den. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

21 minuter sedan, Axelman säger:

Det är jättehopp i prestanda från alla 5-or till SE. Ändå är SE-n hyfsat billig och kommer att stå sig länge än. En 5-a sjunger på sista versen om man vill göra mer än ringa. Bytte själv upp mig till en SE från en 5-a när Apple förklarade att man skulle lägga ner den. 

5C och 5S är ett jättehopp från 5. SE håller jag med om att det är en mycket bra mobil, enda skillnaden mellan den större 6S är ju form och skärmstorleken, Annars har den likt 6S A9 chippet och samma fantastiska kamera ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, Alix säger:

Inte den på framsidan, dock.

Stämmer, tänkte inte på det. 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mattiasgbg

Apple tycker nog att man ska använda deras klockor vid tillfällen då en vanlig iPhone inte får plats.

Jag skulle gärna ha en iPhone mini i ungefär samma storlek som sjunde generationens iPod nano.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är nöjd med min SE. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar sedan, Raphael säger:

Jag är nöjd med min SE. :)

Samma här, men gillar INTE iOS, men så illa tvungen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt jag skrivit är att iPhone SE är milsvitt bättre än alla 5-or. Att det inte är någon ide att satsa på en gammal 5-a av någon sort. Vilket vi inledde med att tala om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har vant mig storleken. Kommer aldrig kunna gå tillbaka till en liten telefon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...