Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bästa app för iOS att streama filmer med undertexter

Rekommendera Poster

Som rubriken lyder. 

Har hittat denna PlayerXtreme Mediaplayer som verkar bra och fått bra betyg, men för att få någon vettig användning av den så får man betala 109kr för alla funktioner för alltid eller 35kr/månad. 

VLC klarar ju inte att streama med undertexter än tyvärr. Denna verkar ju lovande, men har någon testat den och tycker den är bra, och funkar med undertexter? Streamar till Chromecast kan tilläggas. 

526DF593-65F0-468A-A939-FFABB72819E3.png

3BA7DEB2-3478-4A02-8A03-5979E19DF976.png

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vlc fungerar fint för det jag har använt den till.

Har inte haft större problem med undertexter och sedan version 3 har den stöd för chromecast men det har jag inte provat. 

Länk till inlägg

Jag kör Infuse som fixar undertexter automatiskt. Var länge sen jag köpte men riktigt bra köp. Använder på iPhone och Apple TV. 

Länk till inlägg

Jag använder Infuse, funkar superbra. 

Länk till inlägg
SirKnasen

Kör också Infuse på min iPhone, iPad och mina båda Apple TV. Mycket nöjd.

Har en macMini med ett litet mediabibliotek utdelat via SFTP så iOS-prylarna och Apple-TV:s har tillgång till materialet via internet.

Kanske inte den ultimataste lösningen att köra SFTP (FTP via SSH) men fungerar faktiskt bra.

Länk till inlägg

Okej. Verkar vara en bra app, står att det går att streama via Google Cast, (Google Home) Är det så att man addar en länk till Infuse där? Kan inte läsa mig till att den har direkt Chromecast-stöd. 

Länk till inlägg
Mattis.se

12 timmar sedan, iMarc säger:

Okej. Verkar vara en bra app, står att det går att streama via Google Cast, (Google Home) Är det så att man addar en länk till Infuse där? Kan inte läsa mig till att den har direkt Chromecast-stöd. 

Det funkar precis som Airplay, se deras supportsida: 

https://support.firecore.com/hc/en-us/articles/215091007-Google-Cast-101-iOS-only-

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...