Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Nyhetsroboten

Apples självkörande bil sämst i klassen – kan knappt köra själv

Rekommendera Poster

Rubriken saknar grund i artikeltexten*. Click bait... :ThumbsDown:

*Tvärtom rycker artikeltexten undan mattan för rubriken. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
21 timmar sedan, Nyhetsroboten säger:

3786788818.jpg
En ny rapport visar att Apples självkörande bil kan köra i genomsnitt knappt 1,8 kilometer innan den mänskliga föraren måste ta över.rWsjG-iL2j4

Läs hela artikeln här

Jag tänker inte läsa artikeln, jag tänker bara skratta gott åt vad jag läser. lol.gif

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den styrs naturligtvis av Siri

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)
5 minuter sedan, Erik1900 säger:

Det som borde ha blivit en artikel är varför Googles Waymo har en disengagement rate som vida överstiger alla andra självkörande bilar:

Spoiler

disengagement_report_2019_miles.png?w=11

Det beror på deras integritetskränkande insamling av personlig data och utnyttjandet av densamma för att göra körningen säker... :P 

Tillägg: En äkta Apple fanboy litar på Apple (Maps) och Siri, och åker man ändå i diket så beror det på att Apple vet vad som är bäst för oss. :fane:

Redigerad av Alix

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
3 minuter sedan, Alix säger:

Det beror på deras integritetskränkande insamling av personlig data och utnyttjandet av densamma för att göra körningen säker... :P 

Tillägg: En äkta Apple fanboy litar på Apple (Maps) och Siri, och åker man ändå i diket så beror det på att Apple vet vad som är bäst för oss. :fane:

Jag kom just på att jag läste diagrammet fel, ni kan med fördel ignorera mitt föregående inlägg.  :chock:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
2 minuter sedan, Erik1900 säger:

Jag kom just på att jag läste diagrammet fel, ni kan med fördel ignorera mitt föregående inlägg.  :chock:

Jaha, du menade att den står för tvärtom vad den visar? Det fattade inte jag... :D 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tesla antyds ju vara duktiga på självkörande bilar, men de nämns inte i det där diagrammet. Däremot ligger Nissan på sjätte plats.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...