Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apples självkörande bil sämst i klassen – kan knappt köra själv


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

5 minuter sedan, Erik1900 säger:

Det som borde ha blivit en artikel är varför Googles Waymo har en disengagement rate som vida överstiger alla andra självkörande bilar:

 

Spoiler

disengagement_report_2019_miles.png?w=11

 

Det beror på deras integritetskränkande insamling av personlig data och utnyttjandet av densamma för att göra körningen säker... :P 

 

Tillägg: En äkta Apple fanboy litar på Apple (Maps) och Siri, och åker man ändå i diket så beror det på att Apple vet vad som är bäst för oss. :fane:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, Alix säger:

Det beror på deras integritetskränkande insamling av personlig data och utnyttjandet av densamma för att göra körningen säker... :P 

 

Tillägg: En äkta Apple fanboy litar på Apple (Maps) och Siri, och åker man ändå i diket så beror det på att Apple vet vad som är bäst för oss. :fane:

 

Jag kom just på att jag läste diagrammet fel, ni kan med fördel ignorera mitt föregående inlägg.  :chock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, Erik1900 säger:

Jag kom just på att jag läste diagrammet fel, ni kan med fördel ignorera mitt föregående inlägg.  :chock:

Jaha, du menade att den står för tvärtom vad den visar? Det fattade inte jag... :D 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tesla antyds ju vara duktiga på självkörande bilar, men de nämns inte i det där diagrammet. Däremot ligger Nissan på sjätte plats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...