Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur gör man för att testa programmet MAYA gratis i 1 månad igen?


leapfrog

Rekommendera Poster

Hej!

 

Kanske en konstig fråga men jag vet inte vart jag ska vända mig till. För en månad sen laddade jag ner programmet MAYA för Mac för en gratis prövotid pga sjukdom och mycket jobb så hann jag inte pröva och testa hur MAYA fungerar innan de 30 dagarna hade gått ut. Jag har inte de pengar ca 2000 kr det skulle kosta mig om jag ville hyra programmet under en månad samt att jag ville bara testa programmet för att se om jag tyckte det var värt och intressant att förkovra mig i programmet och VR.

 

Finns det på något sätt jag kan ladda ner programmet och få testa det gratis igen på min Macdator?

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan ju ladda ner gratisprogrammet Blender 2.79 där du väljer Maya för dom kör på samma plattform och testa om det är vad du letar efter.

 

 

Skärmavbild 2019-02-07 kl. 00.35.08.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
2019-02-07 på 00:40, Balder78 säger:

Du kan ju ladda ner gratisprogrammet Blender 2.79 där du väljer Maya för dom kör på samma plattform och testa om det är vad du letar efter.

 

 

Skärmavbild 2019-02-07 kl. 00.35.08.png

Hej igen, har laddat ner programmet Blender och valt Maya men jag får inte samma upplägg av verktyg och platsform som i originalprogrammet Maya. Stämmer det? Eller kan jag få fram Mayas platform eftersom jag vill försöka lära mig programmet via kurs på nätet? Blir då lättare att lära sig hur man använder Maya.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...