Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nybörjare på Iphone


Kråke

Rekommendera Poster

Hej! Jag är inte så bra på Iphone. Min kompis fick upp bifogad lista på sin Iphone. När jag frågade hur hon gjort visste hon inte hur. Jag har provat att få upp en liknande lista men lyckas inte. Har någon i forumet ett förslag hur jag skall göra?

IMG_2621_(1).jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser ut som trådad vy? Dvs att alla mejl som tillhör samma konversation listas under varandra, kallas även gruppmeddelanden. 

 

Ordna gruppmeddelanden

En e-posttråd kombinerar alla tre svaren från olika mottagare i ett gruppmeddelande.

Tryck på pilsymbolen för att se en förhandsvisning av svaren på tråden i Inkorgen. Tryck på ett svar för att öppna e-posttråden.

Du kan sortera svaren i tråden efter senast skrivna och hålla ihop tråden med e-post även om de ligger i olika brevlådor. Öppna bara Inställningar > E-post > Trådning. Välj sedan hur du vill ordna dina trådar:

  • Ordna trådvis: Aktivera det här alternativet om du vill att alla svar på ett e-postmeddelande ska kombineras till en tråd. Inaktivera om du vill se svaren som enskilda e-postmeddelanden.
  • Dölj alla lästa meddelanden: Aktivera för att dölja de meddelanden du redan har läst i en tråd.
  • Senaste brev överst: Aktivera det här alternativet om du vill att det senaste svaret på ett e-postmeddelande ska visas överst i meddelandetråden.
  • Fullständiga trådar: Aktivera det här alternativet för att se alla dina konversationer i en tråd tillsammans, inklusive e-postmeddelanden som är i olika brevlådor och skickade e-postmeddelanden.

https://support.apple.com/sv-se/HT207132

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag håller med Alix, så är det en iPad eller iPhone du har? Eftersom iPad har en större skärm så har har den andra vyer än en iPhone. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Det är säkert från hennes Ipad. Jag fick bara bilden och trodde att det var från hennes Iphone. Än en gång tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...