Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Empia serienummer (Plexgear MovieSaver 600)


Ati
 Share

Rekommendera Poster

Hej, har en Plexgear Moviesaver 600 (VHS>DVD) men hittar inte CD-fodralen med serienummer till Empia.

Hittar inte företagets distribution för att köpa en ny serienummer.
Någon som har tips? Länk?

Alternativt ett annat program (gratis?) som gör samma jobb med Plexgear Moviesaver 600?

mvh
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plexgear är väl Kjell & Co eget märke? 

 

Här (en bit ner) kan du ladda ner mjukvaran.

https://www.kjell.com/se/sortiment/ljud-bild/digitalisera-ljud-bild/vhs-videokamera/plexgear-moviesaver-600-vhs-till-dator-p99003

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Telly!

Mjukvaran har jag, men just Empia för MAC på DVD-n vill ha ett serienummer, och det fanns på fodralet, men fodralet är borta. 

mvh

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behöver du serienumret för att importera video eller för att kunna redigera?

För redigera kan du ju göra i iMovie.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Attans.

 

Ja, hör med Kjell & Co om du får köpa ett nytt serienummer, annars är ju en femhundring för både ny hårdvara och mjukvara inte särskilt dyrt.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Har köpt plexgear moviesaver 600 och fick med en cd. Nu har jag ingen CD spelare och behöver installationsfilen från internet. Finns det någon länk? Jag har serienummer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

25 minuter sedan, mikanh132 säger:

Har köpt plexgear moviesaver 600 och fick med en cd. Nu har jag ingen CD spelare och behöver installationsfilen från internet. Finns det någon länk? Jag har serienummer.

Finns länkar hos Kjell under fliken Support:

 

https://www.kjell.com/se/produkter/ljud-bild/digitalisera-ljud-bild/vhs-videokamera/plexgear-moviesaver-600-vhs-till-dator-p99003

 

Passar något av dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...