Theowiikstrom Postad 25 januari, 2019 Share Postad 25 januari, 2019 Hej! Jag undrar om någon skulle kunna hjälpa mig med detta? Jag har gått bett varje gång jag ska försöka. Har ingen täckning på telefonen... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pocahontas Postad 25 januari, 2019 Share Postad 25 januari, 2019 Kan detta vara något https://support.apple.com/sv-se/HT204027 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Theowiikstrom Postad 25 januari, 2019 Författare Share Postad 25 januari, 2019 Just nu, Pocahontas säger: Kan detta vara något https://support.apple.com/sv-se/HT204027 Har testat det mesta av det där... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aayden Postad 25 januari, 2019 Share Postad 25 januari, 2019 Har du nyligen bytt operatör så kan du koppla upp dig via ditt wi-fi nätverk och hämta operatörsinställningarna https://support.apple.com/sv-se/HT201415 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Theowiikstrom Postad 25 januari, 2019 Författare Share Postad 25 januari, 2019 2 minuter sedan, Aayden säger: Har du nyligen bytt operatör så kan du koppla upp dig via ditt wi-fi nätverk och hämta operatörsinställningarna https://support.apple.com/sv-se/HT201415 Har inte bytt operatör på flera år, vart hittar jag operatörsintällningarna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aayden Postad 25 januari, 2019 Share Postad 25 januari, 2019 Inställningar - allmänt - om där hittar du operatörs inställningarna Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Theowiikstrom Postad 25 januari, 2019 Författare Share Postad 25 januari, 2019 Just nu, Aayden säger: Inställningar - allmänt - om där hittar du operatörs inställningarna Jag hittar bara "Programuppdatering"! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aayden Postad 25 januari, 2019 Share Postad 25 januari, 2019 På min iPhone har jag ” om” listad ovanför ” programuppdatering ” vilken version av iOS kör du ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Theowiikstrom Postad 25 januari, 2019 Författare Share Postad 25 januari, 2019 1 minut sedan, Aayden säger: På min iPhone har jag ” om” listad ovanför ” programuppdatering ” vilken version av iOS kör du ? Uppdaterade precis det så har iOS 12.1.3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aayden Postad 25 januari, 2019 Share Postad 25 januari, 2019 Då har vi samma version så det är underligt att du inte har den Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Theowiikstrom Postad 25 januari, 2019 Författare Share Postad 25 januari, 2019 1 minut sedan, Aayden säger: Då har vi samma version så det är underligt att du inte har den Finns säkert, men hittar verkligen inte det. Går ju inte att trycka in på något i den listan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aayden Postad 25 januari, 2019 Share Postad 25 januari, 2019 (redigerade) Har du testat sim-kortet i en annan telefon så det inte har gett upp ? Hände mig helt plötsligt utan förvarning för en tid sedan Redigerad 25 januari, 2019 av Aayden Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Theowiikstrom Postad 25 januari, 2019 Författare Share Postad 25 januari, 2019 14 minuter sedan, Theowiikstrom säger: Finns säkert, men hittar verkligen inte det. Går ju inte att trycka in på något i den listan Såhär ser det ut för mig. Testat sim-kortet i en annan telefon, samt ett nytt sim-kort... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
polken Postad 26 januari, 2019 Share Postad 26 januari, 2019 12 timmar sedan, Theowiikstrom säger: Har testat det mesta av det där... Gör alla åtgärder eller berätta vad eller varför du hoppat över. Har telefonen fungerat med samma sim-kort tidigare? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aayden Postad 26 januari, 2019 Share Postad 26 januari, 2019 (redigerade) Får några år sedan var jag med om något liknande i en Android lur då fick jag tipset att avaktivera pinkoden och det hjälpte. Men om jag visste hur man gjorde det i iOS Redigerad 26 januari, 2019 av Aayden Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirKnasen Postad 26 januari, 2019 Share Postad 26 januari, 2019 Gör en fullständig återställning av telefonen i återhämtningsläge om det inte redan är testat. Kvarstår problemet får vi nog anta ett hårdvarufel då radiodelen i telefonen inte tycks hittas då inget Moedemfirmware visas. https://support.apple.com/sv-se/HT201263 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Theowiikstrom Postad 26 januari, 2019 Författare Share Postad 26 januari, 2019 1 minut sedan, SirKnasen säger: Gör en fullständig återställning av telefonen i återhämtningsläge om det inte redan är testat. Kvarstår problemet får vi nog anta ett hårdvarufel då radiodelen i telefonen inte tycks hittas då inget Moedemfirmware visas. https://support.apple.com/sv-se/HT201263 Skulle göra en fabriksåterställning igår, Men då kom detta meddelande upp "iPhone behöver service. Du kommer inte kunna ställa in denna iPhone när du har raderat den. En mobilnätsuppdatering krävs innan den kan aktiveras på nytt." Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirKnasen Postad 26 januari, 2019 Share Postad 26 januari, 2019 6 minuter sedan, Theowiikstrom säger: Skulle göra en fabriksåterställning igår, Men då kom detta meddelande upp "iPhone behöver service. Du kommer inte kunna ställa in denna iPhone när du har raderat den. En mobilnätsuppdatering krävs innan den kan aktiveras på nytt." En fabriksåtertsällning via telefonens menyer? Inställningar->Allmänt->Nollställ? Eller menar du att meddelandet kom upp i iTunes vid återställning i återhämtningsläget? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Theowiikstrom Postad 26 januari, 2019 Författare Share Postad 26 januari, 2019 16 minuter sedan, SirKnasen säger: En fabriksåtertsällning via telefonens menyer? Inställningar->Allmänt->Nollställ? Eller menar du att meddelandet kom upp i iTunes vid återställning i återhämtningsläget? Preceis det kom upp vid, inställningar>Allmänt>Nollställ>Radera allt innehåll och inst. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirKnasen Postad 26 januari, 2019 Share Postad 26 januari, 2019 Testa då en fullständig fabriksåterställning i iTunes i återhämtningsläge. Kvartår problemet kan vi anta hårdvarufel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Theowiikstrom Postad 26 januari, 2019 Författare Share Postad 26 januari, 2019 Just nu, SirKnasen säger: Testa då en fullständig fabriksåterställning i iTunes i återhämtningsläge. Kvartår problemet kan vi anta hårdvarufel Hur gör jag det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirKnasen Postad 26 januari, 2019 Share Postad 26 januari, 2019 Instruktioner återhämtningsläge https://support.apple.com/sv-se/HT201263 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JaanaKippo Postad 7 mars, 2022 Share Postad 7 mars, 2022 Har samma problem som trådskaparen med min iPhoneXR och undrar om någon har en lösning? Testade att återställa telefonen via iTunes och nu går det inte att ställa in enheten med meddelandet att en uppdatering krävs. Har kontaktat operatören och där är allt i sin ordning. Någon som vet hur jag ska kunna komma in i telefonen och åtgärda problemet med mobilnätsuppdateringen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster