Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Iphone 7+ avaktiverar sig i fickan.


Rimoo

Rekommendera Poster

Så fort jag rör mitt ben som fickan med telefonen ligger i rör sej låser telefonen sej. Först 1 minut sen plussas de på. Märker det alltid när jag tar upp telefonen och den är avaktiverad i 15 minuter. Väldigt trött på det nu. Musik pausas även i fickan och nödsamtal klickas in. Vad finns o göra åt saken? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som om skärmen går igång i fickan och reagerar på tryckningar på skärmen.

Testa att stänga av Håll upp för att väcka under Inställningar->Visning och ljusstyrka.

Försök se till att skärmen är avstängd när du stoppar ner telefonen i fickan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 minuter sedan, SirKnasen säger:

Verkar som om skärmen går igång i fickan och reagerar på tryckningar på skärmen.

Testa att stänga av Håll upp för att väcka under Inställningar->Visning och ljusstyrka.

Försök se till att skärmen är avstängd när du stoppar ner telefonen i fickan.

Spelar ingen roll om skärmen är avstängd, den sätter igån och klickar på allt när man får tillexempel en notis. Ljusstyrkan har väll inget med saken o göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, Rimoo säger:

Spelar ingen roll om skärmen är avstängd, den sätter igån och klickar på allt när man får tillexempel en notis. Ljusstyrkan har väll inget med saken o göra?

Inställningen Håll upp för att väcka avses och hittas där.

 

8027B69E-498B-4DC5-AD71-D738DE6A3CA7.thumb.jpeg.bb9603f7c783d8e4486c45872ccc04de.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

jag har samma problem ,men om problemet inte är det med ”håll upp för att väcka” , vad kan det då vara?

 

när jag lyssnar på musik och har mobilen i fickan så ändras låtar och stängs av hela tiden! Det är något ljud också som låter när det händer . (Ljudet påminner om när bluetooth sätts på och av) .

Men det är inga bluetooth hörlurar jag har.

Det är ett helt vanligt headset .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...