Cederberg Postad 15 januari, 2019 Share Postad 15 januari, 2019 Jag kan inte logga in på iMessage. Jag får ett felmeddelande som lyder: "Kunde inte logga in,kontrollera din nätverksanslutning och försök igen". Jag har nät så det hela verkar konstigt... Sen har jag ett problem med min iCloud och kontakter. Alla kontakter ligger som dubletter och jag får inte bort dom. Kan jag plocka bort grupperna, t.ex. den som heter "card"? /Andreas Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raphael Postad 15 januari, 2019 Share Postad 15 januari, 2019 Logga ut från iCloud och logga in igen, prova det. Du kan även prova med att ta bort ditt iCloud-konto i kontakter, och sen lägga till igen. Det kan förhoppningsvis återställa/städa upp Kontakter. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.