Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iCloud och iMessage


Cederberg

Rekommendera Poster

Jag kan inte logga in på iMessage. Jag får ett felmeddelande som lyder:

"Kunde inte logga in,kontrollera din nätverksanslutning och försök igen".

 

Jag har nät så det hela verkar konstigt...

 

Sen har jag ett problem med min iCloud och kontakter. Alla kontakter ligger som dubletter och jag får inte bort dom.

Kan jag plocka bort grupperna, t.ex. den som heter "card"?

 

/Andreas

 

Skärmavbild 2019-01-15 kl. 13.06.42.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Logga ut från iCloud och logga in igen, prova det. 
Du kan även prova med att ta bort ditt iCloud-konto i kontakter, och sen lägga till igen.  
Det kan förhoppningsvis återställa/städa upp Kontakter. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...