Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Metal grafik kort


Axel v,

Rekommendera Poster

Mac book pro 2011, Är i toppskick och massa minne som admin lade in från början. Jag har hört att man kan sätta in ett metal kompatibelt "pirat"kort som stöder metal och därmed stöder Mojave. Går det ???

Annars? hurlång livslängd har mitt program paket för kontors och streaming arbete?

Mvh

Mikael

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga till dig, som jag funderar på är vilket kontorsprogram använder du ? 

Är det Appels egna så är det nog ett antal år till det rullar om du har Mac OS High Sierra installerat vilket din Mac stödjer för High Sierra släpptes 2017 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, Axel v, säger:

Mac book pro 2011, Är i toppskick och massa minne som admin lade in från början. Jag har hört att man kan sätta in ett metal kompatibelt "pirat"kort som stöder metal och därmed stöder Mojave. Går det ???

Nej. Du kan eventuellt installera Mojave ändå, läs mer här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej tack för att du hör av dig;

Jag har standard versionerna av det vanliga mac köret, office paketet samt vissa inhouse applikations program men de skall ju inte beröras tror jag.

I övrigt det vanliga som alla typ har i form externt etc.

 

Macbook pron har blivit mer eller mindre en stationär lösning men jag vill använda den för dragningar, tv samt streaming. Så någon klurig fn sa att det gick att köpa grafikkort som stöder metal men det kanske inte finns att stoppa i burken. ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min maskin verkar fungera enligt länken Mojave patcher tool; Hoppas på det bästa?

Super tack och ett mega tack om det fixar sig....

Mikael

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...