Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple iPhone se 2 bluff ?


Aayden

Rekommendera Poster

Satt och läste på gadgets now och tittade på iPhones då en iPhone se fångade min uppmärksamhet.

Den heter Apple iPhone se 2 har andra speccar är original se modellen. 

Börjar fundera på om det är en bluff eller om det är en omdöpt äldre modell för indiska marknaden

 

https://m.gadgetsnow.com/mobile-phones/Apple-iPhone-SE-2

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är spekulation, inget annat, om vad som skulle kunna tänkas komma. Det står på sajten: ”Launch Date In India    January 23, 2019 (Unofficial)”

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

30 minuter sedan, Alix säger:

Det är spekulation, inget annat, om vad som skulle kunna tänkas komma. Det står på sajten: ”Launch Date In India    January 23, 2019 (Unofficial)”

Tycker den verkar lite för väl specificerad för att vara spekulation, men kan mycket väl vara så.

 

22 minuter sedan, ronny säger:

Det är nog det här

 

8FEA2321-F013-48A3-AA2B-7657F1D111AF.jpeg

Är nog den som kan vara på ingång ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

52 minuter sedan, Aayden säger:

Tycker den verkar lite för väl specificerad för att vara spekulation, men kan mycket väl vara så. ...

Jag har själv en SE och är spekulant på en SE 2 och har kollat dessa rykten i mer än ett år. Samma rykten med samma specifikationer har funnits så länge. Men du får tro vad du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 minuter sedan, Alix säger:

Jag har själv en SE och är spekulant på en SE 2 och har kollat dessa rykten i mer än ett år. Samma rykten med samma specifikationer har funnits så länge. Men du får tro vad du vill.

Då får vi hålla tummarna att det nu börjar dra ihop sig att den går från rykte till att snart komma.

Men har du sett dom specifikationerna så länge så har du nog rätt. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...