Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Inte nöjd med Iphone XS


abbas

Rekommendera Poster

Sämsta telefonen som finns är Iphone för de pengar som de tar.
jag köpte en Iphone xs, mindre än 2 månader började den hänga sig och hacka. vissa gånger texten ser dubbelt ut.
mycket missnöjd.
Det sjuka att de skryter så mycket om att Iphone har den bästa mjukvaran på den och den andra. fast inget stämmer.

Huawei är 100 gånger bättre med mycket mindre kostnad. 
inte konstigt att de grep utvecklare för Huawei.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, abbas säger:

Sämsta telefonen som finns är Iphone för de pengar som de tar.
jag köpte en Iphone xs, mindre än 2 månader började den hänga sig och hacka. vissa gånger texten ser dubbelt ut.
mycket missnöjd.
Det sjuka att de skryter så mycket om att Iphone har den bästa mjukvaran på den och den andra. fast inget stämmer.

Huawei är 100 gånger bättre med mycket mindre kostnad. 
inte konstigt att de grep utvecklare för Huawei.

Det går inte att bygga 100% felfria mobiltelefoner till en rimlig kostnad. Du har haft otur. Bara att reklamera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att reklamera deras produkt är som att gå på högskoleprovet.

De ställer evighetsfrågor sen tyvärr vi kan inte hjälpa så mycket mer.

Om de ska ta betalt för en produkt de påstår att den är felfri då ska de erbjuda kunden det.

Inte ta pengarna o sen bortförklara.

Då kan du gå köpa en bil för halv miljon o sen ska den vara med massa fel, när du ska reklamera , jag vi kan inte hjälpa dig.

?  

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om nu ”Huawei är 100 gånger bättre” verkar det väldigt konstigt att du ändå köper en iPhone.

Fast jag tror inte på dig.

Du är ett Androidtroll som ute efter att bråka.

:gaspar:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Huaweis flaggskepp Mate 20 Pro har ju massiva skärmproblem. Gluegate tror jag de kallar det för.

Det ursäktar dock inte dina problem med din iPhone XS och ditt bemötande av Apple.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hhh

Du verkar inte ha nåt för dig än att kritisera , jag har haft Iphone det hoppas jag att du förstått, det är därför jag skriver inlägget.

Sen köpte jag en Huawei också , dvs jag har 2 st telefoner en av varje.

När jag jämför båda så ligger Iphone mycket illa till med tanke på vad de tar betalat och vad de erbjuder.

jag är inte ute efter att bråka eller smutsa kasta något som är bra.

Jag berättar vad jag har fått för erfarenhet av de 2 telefoner jag brukar.

 

Du kan tycka annat, jag respekterar din åsikt men tala inte om för mig vad jag är.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

31 minuter sedan, abbas säger:

Allt kan vara trams för personer som inte kan tänka ett steg längre.

Gäller de som tar åt sig, eller som kallar andras åsikt eller tycke för trams.?

Inklusive mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, abbas säger:

Att reklamera deras produkt är som att gå på högskoleprovet.

De ställer evighetsfrågor sen tyvärr vi kan inte hjälpa så mycket mer.

Om de ska ta betalt för en produkt de påstår att den är felfri då ska de erbjuda kunden det.

Inte ta pengarna o sen bortförklara.

Då kan du gå köpa en bil för halv miljon o sen ska den vara med massa fel, när du ska reklamera , jag vi kan inte hjälpa dig.

?  

 

Var köpte du telefonen och vad, exakt, sa de till dig när du reklamerade?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant att få kännedom om den person som slänger upp drygt tolv tusen för en Iphone XS men som samtidigt tycker att ”Huawei är 100 gånger bättre med mycket mindre kostnad”. För fler lär de inte vara! :tarskratt: 

 

Med andra ord: Tänk kritiskt. Låter scenariot sannolikt? Nä. Och några detaljer har vi inte fått... :armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 timmar sedan, abbas säger:

Att reklamera deras produkt är som att gå på högskoleprovet.

De ställer evighetsfrågor sen tyvärr vi kan inte hjälpa så mycket mer.

Om de ska ta betalt för en produkt de påstår att den är felfri då ska de erbjuda kunden det.

Inte ta pengarna o sen bortförklara.

Då kan du gå köpa en bil för halv miljon o sen ska den vara med massa fel, när du ska reklamera , jag vi kan inte hjälpa dig.

?  

 

 

Borttaget

Moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu tar vi och lugnar ner oss här tycker jag. :)
Det är givetvis beklagligt om någon har köpt en dyr iPhone som sedan inte fungerar, då får man reklamera den, gå till affären som sålde den. Jag har haft fel på en iPhone en gång, min iPhone 4, den trasslade med hörlursuttaget. Jag skickade in den till Halebop och så fick jag en ny, eller ja "renoverad ny", som ny iaf. Den fungerade och var felfri. Tog knappt en vecka. Inget bekymmer alls med den reklamationen. 

Sen när det gäller Huwai och mjukvara... well... Jag gillar inte någon Android, gillar inte mjukvaran. iOS fungerar bättre för mig. 
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser det inte ens som en "tävling" längre utan gillar bägge plattformar som på sina unika sätt skänkt mig både nytta och glädje även om jag får medge att bytet till iOS känns helt rätt. Lite extra glädje helt enkelt.

 

Jag hade i teorin gärna tagit den där XS men är för tillfället mer än nöjd med en iPhone 7 som bara blir bättre och bättre med uppdateringar och i takt med att jag själv blir mer förtrogen med systemet som trots allt inte är som Android. :nerd:

IMG_0711.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...