Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Imovie i Iphone


jocce98swe

Rekommendera Poster

Tjena. Satt flera timmar och höll på med ett projekt i Imovie på min Iphone. När projektet var klart skulle jag spara ner i 1080 format men då sa Iphonen att det saknades utrymme att spara projektet till film.... Provade att deleta två filmer (av 90) på telefonen, men då sa projektet att det saknades filer i projektet. 

Någon som vet om det går att lösa eller har jag jobbat med filmen helt i onödan?

Om jag lyckas spara filmen till youtube i 1080 (för det verkar fungera, men jag har inte provat eftersom det verkar ta jättelång tid), kan jag plocka den där sedan i ett filmformat som jag kan spara ner på en extern hårddisk? 

Jag tror jag läste ett felmeddelande att filmen är ca 25 gb stor. Iphonen har 64 gb. 

Har PC. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har inte iCloud så du kan spara den där? Därifrån kan du tanka ner till vilken dator som helst. 50Gb på iCloud kostar väl bara 9 kr i månaden har jag för mig. :)

Du har en iPhone med 64Gb storlek eller menar du 64Gb ledigt? Om den är på 64Gb lär den knappast vara 64Gb ledigt. Bara systemet iOS tar ju upp en hel del, plus allt annat... 
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skaffade 50gb med optimerad bildlagring. Tyvärr stannar uppladdningen på 2 procent. Stängde av och sedan på icloud. Stannade på 9 procent. Går inte så bra detta....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...