Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur stänga av påminnelser om uppgradering?


heze

Rekommendera Poster

Har High Sierra som fungerar bra och vill vänta med Mojave. Är väldigt trött på fönstret om att jag ska uppgradera som dyker upp dagligen, ideligen . Går det att bli kvitt den där rutan och så fall hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tanka ner det, det hamnar i Programmappen..Du behöver INTE installera det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

29 minuter sedan, heze säger:

Har High Sierra som fungerar bra och vill vänta med Mojave. Är väldigt trött på fönstret om att jag ska uppgradera som dyker upp dagligen, ideligen . Går det att bli kvitt den där rutan och så fall hur?

Här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hallå

Ljud- och anmälningsinställningar och fortsätt enligt din önskan .. visa att inställningarna är olika beroende på ljud och anmälningar och oberoende av den allmänna volymen ... inklusive med vissa appar som kan ha sin egen inställning för att visa och inaktivera påminnelser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipsen. Följde Pocahontas råd att tanka ner Mojave till programmappen, men det hjälpte inte för att få slut på påminnelserna ( jag vill vänta med själva installationen). Alix länk till OSXDaily om att fixa med Terminalen har jag inte vågat mig på att prova, ännu. Natelivs kommentar är inte helt lätt att förstå, men tack ändå.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...