Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Imac utan strömbrytare


rolleback

Rekommendera Poster

Har kommit över en iMac typ 2015 nånting utan synlig strömbrytare. Hur kan man starta den utan att ha ett apple-tangentbord?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, rolleback säger:

Har kommit över en iMac typ 2015 nånting utan synlig strömbrytare. Hur kan man starta den utan att ha ett apple-tangentbord?

Nere till vänster på baksidan ska det finnas en knapp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns ingen knapp! Har letat överallt men ingen strömbrytare! Märkligt! 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahaha....det är en Cinema Display! Vi fick in den på kontoret och någon insisterade på att det var en iMac! Ja Gudars skymning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, rolleback säger:

hahahaha....det är en Cinema Display! Vi fick in den på kontoret och någon insisterade på att det var en iMac! Ja Gudars skymning!

Det är väl inte första april idag? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, rolleback säger:

hahahaha....det är en Cinema Display! Vi fick in den på kontoret och någon insisterade på att det var en iMac! Ja Gudars skymning!

 

rofl.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
5 timmar sedan, rolleback säger:

hahahaha....det är en Cinema Display! Vi fick in den på kontoret och någon insisterade på att det var en iMac! Ja Gudars skymning!

:D

 

Haha. Påminner mig om nån på mitt jobb som insisterade på att det fanns en Mac mini i ett förråd som vi skulle kunna använda till något. Efter en stund kommer han tillbaka med en Airport extreme (generation 5, den platta alltså). :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

38 minuter sedan, marcushedenstrom säger:

:D

 

Haha. Påminner mig om nån på mitt jobb som insisterade på att det fanns en Mac mini i ett förråd som vi skulle kunna använda till något. Efter en stund kommer han tillbaka med en Airport extreme (generation 5, den platta alltså). :hihihi:

Dags att byta ut chefen M.a.o. 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...