Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Glädjemätare med WatchOS 5.0.1?


Fredrikakesson
 Share

Rekommendera Poster

Fredrikakesson

Har en apple watch series 3 som jag köpte för ca 3 månader sen. Före den hade jag series 1.

Är nöjd med klockan. Men sista tiden (kan vara efter senaste programuppdateringen) så tycker jag att klockan inte visar samma som innan.

Det jag menar är att nu sista mån typ så behöver jag knappt anstränga mig för att stänga mina 3 ringar.

Kortfattat känner jag och undrar om det är någon annan som upplever att klockan har numer fått en glädjemätare.

För så upplever jag det.

Jag känner att jag rör mig ungefär lika mycket, men klockan säger att jag rör mig mycket mer.Tycker att den lägger på rätt mycket mer typ 20%

Vilket är tråkigt för, hade jag köpt klockan nu så hade jag inget att jämföra med, men nu har jag det. :(

Redigerad av Pocahontas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gunillawahlin

Jag upplever samma sak. Hade förut Series 0, men nu series 4. Ringarna är nu lättare att stänga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upplever samma sak efter att ha gått från 3an till 4an. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om jag håller med, jag hade en series 2 innan och nu en series 4. Jag tycker det är ungefär lika, WatchOS 5 upptäcker väl aktivitet bättre så det skulle ju kunna vara att den är mer precis nu än förut. Så egentligen har man rört sig mer förut än klockan visat? ;) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Knappast för mycket, har en 4/44 Cellular och sprang 18 våningar och då visade den 8 och sedan 20m upp i en annan del av byggnaden och då så visade den 4 "trappor".

 

Har kört med Garmin innan och den visar ganska lika distansmässigt, snarare för lite än åt andra hållet.

Redigerad av pelleg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...

Har testat fruns iWatch mot min Fitbit och steg är nästan exakt lika varje dag ända som skiljer sig att man måste ladda iWatchen väldigt ofta så tror att jag kommer att hålla mig kvar i fitbitens värld fortfarande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...