Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

hur justerar jag ljudfördröjningen mellan mina bluetooth hörlurar och Netflix uppspelning på min Macbook Pro?


qpw

Rekommendera Poster

Hej, letar efter något sätt att minska fördröjningen av uppspelningen i min bluetooth hörlurar, så att det inte uppstår läpp-osynk hela tiden i t ex Netlix.

 

Några förslag?

 

Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går inte. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, qpw säger:

Hej, letar efter något sätt att minska fördröjningen av uppspelningen i min bluetooth hörlurar, så att det inte uppstår läpp-osynk hela tiden i t ex Netlix.

 

Några förslag?

 

Peter

Det kan vara dina lurar som är problemet. 

Jag har inga som helst problem med läppsynk i varken Netflix eller cmore med mina AirPods. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, jag har två olika blåtandslurar med detta problem (dvs 100% av mina lurar ☹️)

- Powerbeats

- Philips SHB985ONC

 

// peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Provat flera olika webbläsare? Har du bra bredbandsfart?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
2018-10-29 på 10:26, polken säger:

Provat flera olika webbläsare? Har du bra bredbandsfart?

 

hej, kan bredbandet verkligen spela in? det är ju överföringen mellan datorn och lurarna, dvs blåtand, som inte ligger i synk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, qpw säger:

hej, kan bredbandet verkligen spela in? det är ju överföringen mellan datorn och lurarna, dvs blåtand, som inte ligger i synk.

Kanske, vet inte, men nåt fel är det och uteslutningsmetoden är ett bra arbetssätt. Så har du provat med annan webbläsare och vad har du för fart på bredbandet? 

Ansluter du datorn med WiFi, prova även med nätverkssladd. Synkar det bra om du inte använder lurar ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...