Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ny iPhone X med ljudfel


Sanne Loo

Rekommendera Poster

Köpte iPhone X och allt fungerade som det ska allt utan att ringa,,,det funkade inte  - så lämnade in och det visade 

sig att ljudet var felinställt  ( fabrikationsfel) så därav problemet ,, fick en ny enhet och var väldigt tacksam över bemötande och allt gott.

 

Har nu lämnat in nya enheten som har samma problematik som första ?! Vad är väl oddset för att råka ut för det två gånger?

Vill tillägga att den första lämades in redan efter en vecka och andra efter ca två veckor resten av tiden har gått till service 

jag köpte första i slutet på maj .

 

Jag hoppas att det blir bra men känner mig väldigt besviken över köpet dock. 

Någon mer som stött på detta ?? 

Mvh ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Axelman changed the title to Ny iPhone X med ljudfel

Har samma fenomen i båda våra iphone x men har inte orkat ta tag i det än....?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har idag varit och fått ytterligare en ny enhet - det blir alltså den tredje sedan maj,

Nu Kan jag häva köpet,   ska bara lämna in alla tillbehören så kan jag köpa en annan mobil,, jag Tycker om Apple och vill gärna fortsätta använda deras produkter .

 

Vet inte vilken modell jag ska välja bara? 

Någon av de nya modellerna blir det iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2018-10-16 på 21:16, jkimmegren säger:

Har samma fenomen i båda våra iphone x men har inte orkat ta tag i det än....?

Det bästa är att du går in med den medan du har garanti  och kan få dom utbytta - det

är inga billiga mobiler och då ska det motsvara den standard de utlovar, har varit  väldigt bra bemötande och fått löpande info så det är ett stort plus för Apple’s service

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sir knasen :  Felinställt ljud = fel inställd  i produktionen ••• alltså ••• Felinställt ljud

det gick inte höra när jag ringde och jag kunde inte höra när någon ringde till mig ! ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

55 minuter sedan, Sanne Loo säger:

Jag har idag varit och fått ytterligare en ny enhet - det blir alltså den tredje sedan maj,

Nu Kan jag häva köpet,   ska bara lämna in alla tillbehören så kan jag köpa en annan mobil,, jag Tycker om Apple och vill gärna fortsätta använda deras produkter .

 

Vet inte vilken modell jag ska välja bara? 

Någon av de nya modellerna blir det iaf.

Du kan spana in Iphone Xr som kommer 26 oktober.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...