Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

MacWorld.se ser bedrövlig ut!


Marooned
 Share

Rekommendera Poster

Men ser inte sidan riktigt usel ut? Så sjukt plottrig och rörig. Reklam och innehåll om nyhetsbrev, andra sidor i m3 nätverket och olika storlekar på allt som visas? 

 

Navigering, läsa artiklar och nyheter är helt överöst av kladd överallt. Jag förstår att reklam och allt annat behövs men varför inte låta det smälta in lite bättre och göra det behagligare att läsa artiklar och nyheter? Mer i stil med t ex https://www.imore.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Axelman changed the title to MacWorld.se ser bedrövlig ut!

MacWorld.se är ändå mycket bättre än den var i den förra varianten. Den var fruktansvärd. Men dagens layout är långt från vad jag skulle vilja kalla ok. Sen är forumets layout helt kass. Rörigt är bara förnamnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Tyvärr måste jag säga att forumet ser bedrövligt ut och då menar jag inte själva designen på forum layouten utan istället all reklam och banners som fullkomligt tar över hela användarupplevelsen. Känns som jag måste leta extra länge för att hitta den avdelning/tråd jag vill läsa/skriva i eftersom jag måste scrolla förbi all reklam och trycka bort fönster.

 

Varför måste ni ha så mycket reklam på forumet? Förstör dessvärre hela upplevelsen i alla fall för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...
Postad (redigerade)

Tusan också! Tvungen att markera epost även från MacWorld som spam! Varken avregistrering eller länkar funkar! Saknar ni kompetent personal för utveckling @felix-d?

 

Jo jag har blockering på av reklam och trackers som vill invadera mitt privata men så har väldigt många andra! De flesta andra sajter fungerar som har, låt mig säga, en smula mer modern utformning.

 

Som det nu är så är det för mycket "microsofty", en rörig design som knappt fungerar alls.

Redigerad av mikaellq
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Postad (redigerade)

Knappen Hem länkar fel också

 

DAF36D6A-EB24-4EF3-9CB1-181A4303DC53.jpeg

73419B62-95E8-4DCD-A4AE-018549737071.jpeg

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket har ballat ur. Typiskt att det händer under en långhelg (antingen att det sker jobb då som går snett eller helt enkelt otur).

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...eller Windowsserver......

 

rofl.gif.c4a2cbeec244e0a5e5173e284c12ab37.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...