Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

HJÄLP! Tappade min MacBook Pro i golvet


atomskiva

Rekommendera Poster

Hej! Tappade precis min MacBook i golvet och när jag öppnade skärmen så har massor av vertikala streck kommit upp på skärmen och har den har blivit lite svart, samt några horisontella streck . Googlade runt lite och läste att grafikkortet kunde ligga fel? Behöver hjälp o veta om man måste byta hela skärmen (det är inga sprickor på glaset) eller om något hamnade fel när datorn föll i golvet. ?

image.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hjälp! Samma hände mig! Min Mac air pro föll i golvet öppnad! Randig skärm i övrigt död! Gick din att rädda? Inte säkerhetskopierad på länge så galet orolig! Vad göra? Tacksam för all expertis!!!??

Ylva

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Missya säger:

Hjälp! Samma hände mig! Min Mac air pro föll i golvet öppnad! Randig skärm i övrigt död! Gick din att rädda? Inte säkerhetskopierad på länge så galet orolig! Vad göra? Tacksam för all expertis!!!??

Ylva

 

Du har tappat en dator som inte finns.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Missya säger:

Hjälp! Samma hände mig! Min Mac air pro föll i golvet öppnad! Randig skärm i övrigt död! Gick din att rädda? Inte säkerhetskopierad på länge så galet orolig! Vad göra? Tacksam för all expertis!!!??

Ylva

Du kan få din Mac att dyka upp på en annan Macs skrivbord genom att följa instruktionerna via den här länken. När du ser din Macs hårddisk kan du kopiera över dina filer till den andra Macen eller en extern hårddisk. Läs texten via länken innan du ställer nya frågor. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 timmar sedan, lappen71 säger:

 

Du har tappat en dator som inte finns.

 

Det är väl klart att den finns. Den bara inte heter så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Axelman changed the title to HJÄLP! Tappade min MacBook Pro i golvet

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...