Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Får inte igång min iPhone efter försök till återställning


gustavr89

Rekommendera Poster

Hej!

Min iPhone 4s har strulat en hel del senaste veckan. Därför tänkte jag försöka återställa den till fabriksinställningarna via iTunes.

Apple-symbolen syns och stapeln börjar stiga på skärmen. Dock tar det stopp efter cirka 60 % av stapeln och jag får upp felmeddelandet "iPhone-enheten kunde inte återställas ett okänt fel uppstod (29)". Jag gör ett nytt försök, men samma fel uppstår på samma ställe.

 

Så nu sitter jag helt fast. När jag försöker starta om telefonen får jag endast upp bilden som säger att jag ska ansluta den till iTunes. Men när iTunes startas upp får jag bara meddelandet om att jag behöver återskapa telefonen. Och då stannar processen upp igen...

Alltså kommer jag ingenvart, jag kan inte göra någonting med telefonen. Är det någon som känner igen detta och har något tips på vad jag kan göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej. Ja, jag misstänker att telefonen är helt slut nu...

 

Men det finns ingenting jag kan göra i detta läget? Som sagt befinner jag mig i ett moment-22. Telefonen säger att jag ska ansluta den till iTunes, och när jag gör detta talar iTunes om för mig att återskapa telefonen. Men då kraschar den mitt i som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...