Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ändra leveransadress?


Primus

Rekommendera Poster

Jag har beställt en iPhone XS. Leverans 21/9. Leveransadressen är min hemadress. Om Apple följer tidigare rutiner vid leverans till sig så skickas den hem till min adress och man kommer ringa på dörren för att signera paketet. Då jag inte är hemma kommer de köra paketet till ett utlämningsställe. 

 

Kan jag på något sätt ändra leveransadress? Hur gör jag det i så fall. Har surfat runt på Apple Store utan att hitta något. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18 minuter sedan, Primus säger:

Jag har beställt en iPhone XS. Leverans 21/9. Leveransadressen är min hemadress. Om Apple följer tidigare rutiner vid leverans till sig så skickas den hem till min adress och man kommer ringa på dörren för att signera paketet. Då jag inte är hemma kommer de köra paketet till ett utlämningsställe. 

 

Kan jag på något sätt ändra leveransadress? Hur gör jag det i så fall. Har surfat runt på Apple Store utan att hitta något. 

Jag ska precisera mig. Jag hittar ett ställe där jag kan ändra min leveransadress. Men det upplever jag mer som en permanent ändring. Visst, man kan ju ändra den varje gång, så permanent är kanske fel ord. Men i just detta fall med min beställd XS så beställdes den ju med min uppgivna dress(hemadress). Om jag nu går in och ändrar leveransadress, får det genomslag på den aktuella leveransen..? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror du får ringa dom för att ändra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 minuter sedan, Marooned säger:

Tror du får ringa dom för att ändra det.

Verkar troligt. Jag är tyvärr utomlands just nu(och fram till torsdag). Hur ringa Apple med sitt 020-nummer härifrån..? ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, Primus säger:

Verkar troligt. Jag är tyvärr utomlands just nu(och fram till torsdag). Hur ringa Apple med sitt 020-nummer härifrån..? ?

 

+46 20 100 529

 

?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, Marooned säger:

 

+46 20 100 529

 

?

020-nummer brukar inte gå att nå från andra länder. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, Primus säger:

Verkar troligt. Jag är tyvärr utomlands just nu(och fram till torsdag). Hur ringa Apple med sitt 020-nummer härifrån..? ?

Använd IP-telefoni. Har du t ex Telia som bredbandsleverantör och bredbandstelefoni från dom så laddar du ber deras app Hemtelefoni. Då ringer du från ditt hemnummer var du än är i världen och har internetuppkoppling. ”Gratis”. Annars fungerar det med Skypenummer också men det kostar några kronor. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 timmar sedan, polken säger:

Använd IP-telefoni. Har du t ex Telia som bredbandsleverantör och bredbandstelefoni från dom så laddar du ber deras app Hemtelefoni. Då ringer du från ditt hemnummer var du än är i världen och har internetuppkoppling. ”Gratis”. Annars fungerar det med Skypenummer också men det kostar några kronor. 

Ursäkta en okunnig. Men vad är Skypenummer? Samma nummer  ast via Skype? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...