Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fronten sitter inte fast.


Storkis

Rekommendera Poster

Det är länge som jag h ar brukat pilla på mobilens högra vöre hörn, har trott att det är glasskyddet som inte satt riktigt fast. Nu upptäckte jag till min förvåning att det är själva fronten som glappar i förhållande till ramen. 

Kan det var firman som bytte batteri som inte satte ihop den riktigt? Det var redan i våras...

Är det inte det så är det läge att jag köper en ny telefon nu!
Batteribytet hjälpte nämligen inte. Det var tydligen ett annat fel... Eller så var problemet att den inte är riktigt ihopsatt den här gången, möjligen...
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är limningen som har släppt. Det går att limma fast igen. Det har jag gjort på min gamla Iphone 5s. Kostade en struntsumma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för det Alix! Det är gott att kunna få förklaringar på saker och ting! 
Nu valde jag att göra slag i saken att köpa en ny iphone SE istället. Vill inte kosta på den här någon reparation alls. Inser ju att det kanske inte är så lyckat att gå med öppen front, om det skulle regna eller så. 

Dessutom förstår jag varför den har släppt. Jag har ett gelskal på den som ska stötskydda mycket bra men som gör det lite svårt att hantera den knappen som sitter i överkant. Jag brukar dra av hörnet på skalet när jag ska stänga av mobilen. Det är nog ingen bra vana. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...