Alix Postad 23 juli, 2018 Share Postad 23 juli, 2018 De här videorna (länk 1 och länk 2) får jag bara ljud till vänster. SVT Play menar dock att de inte kan hitta något fel (”Jag har testat att spela upp innehållet men lyckas inte återskapa felet med att det bara spelas från vänster högtalare.”). Andra videor i samma programserier hör jag dock helt okej. Jag har testat Apple TV 3 och Google Chrome på min mini. Jag får samma felaktiga ljudbild även via Chromecast. Har jag eller SVT Play rätt? Det kanske handlar om att jag inte har Windows? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alix Postad 24 juli, 2018 Författare Share Postad 24 juli, 2018 Jag borde nog ha skaffat ett nytt konto och postat denna tråd med rubriken ”Hjälp! ?”. Då hade den kanske uppmärksammats. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Telly82 Postad 24 juli, 2018 Share Postad 24 juli, 2018 När du postade tråden så låg jag redan och sov sött. Nu är jag på jobbet med bara en Windoze-dator ( ) så det är väl inte lönt att jag testar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alix Postad 24 juli, 2018 Författare Share Postad 24 juli, 2018 1 minut sedan, Telly82 säger: När du postade tråden så låg jag redan och sov sött. Nu är jag på jobbet med bara en Windoze-dator ( ) så det är väl inte lönt att jag testar? Du får gärna kolla med Windows och sedan när du kommer hem med andra grejer! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Telly82 Postad 24 juli, 2018 Share Postad 24 juli, 2018 Ljud i båda kanaler. Windoze 10 och Chrome. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alix Postad 24 juli, 2018 Författare Share Postad 24 juli, 2018 5 minuter sedan, Telly82 säger: Ljud i båda kanaler. Windoze 10 och Chrome. Haha, ja, det har jag också nu! SVT Play ändrade nog uppfattning... Tack för hjälpen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Telly82 Postad 24 juli, 2018 Share Postad 24 juli, 2018 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alix Postad 24 juli, 2018 Författare Share Postad 24 juli, 2018 FYI: Det visade sig att kundtjänst (borde döpas om till kundhinder) hade vidarebefordrat mina mejl till ”ansvariga” trots att de inte själva kunde ”återskapa felen” (de verkar således inte lita till sina egna omdömen, trots att de började förhöra mig om ”min utrustning”, et cetera). Med självklar följd att felen då rättades till. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.