Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Funderar på att köpa en HomePad från Sweden Mobile. Kan man lita på dem?


Crister

Rekommendera Poster

Jag har en gammal TDK bluetooth högtalare som jag kör musik från min iPhone mm ifrån. Eftersom den krånglar en hel del med knappar som bara fungerar ibland hade jag tänkt köpa en ny HomePod när de lanseras nån gång i höst. Nu har dock problemen med min TDK blivit akuta, så jag funderade att köpa en från Tyskland. Då upptäckte jag att man kan köpa en HomePod i Sverige via en firma som heter Sweden Mobile i Malmö redan nu. Är det någon som handlat något från dem tidigare? Är de pålitliga? Vad händer med garantier etc om man tar in en Appleprodukt från annat land? Kort sagt - finns det något jag skall tänka på innan jag slår till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kretsloppan Lindeman
Citat

 

Kolla med Apple om de är officiella återförsäljare. Om de inte är ÅF, hade jag inte handlat där... känns inte speciellt seriöst om de håller på med "grå-import", man vet ju inte var de får grejorna ifrån, det kan ju vara stöldgods, recond etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade väntat tills den finns hos Apple här i Sverige

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köp hos Kjell.com istället.

Garanti och påslaget är "bara" 600:- mot priset i Tyskland.

 

https://www.kjell.com/se/sortiment/el-verktyg/smarta-hem/homekit/apple-homepod-smarta-hem-controller-p99031

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en vit HomePod från företaget i förgår. Levererades idag.Betalar mot faktura, 14 dagar. Installerad, så nu har jag stereo. Fantastisk förbättring på något som redan var bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Ville bara säga att jag köpte en HomePod från SwedenMobile och jag är mycket nöjd. Snabb leverens och inget strul-

 

Och vilket fantastiskt ljud det är i HomePoden. Den är dyr, men fantastisk. Den levde också upp till min önskan om att kunna styra musiken från sängen. Eftersom jag är rullstolsbunden är det en fantastisk hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...