MacWorld forum Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
e-snobben

Vad är "Klassificera" i "Hantera mina bevakningar"?

Rekommendera Poster

När jag valde "Klassificera" första gången såg jag ett antal gamla ämnen. Sen valde jag något alternativ i Redigera-menyn för ett av ämnena. När jag sen valde "Klassificera" en gång till var det ämnet inte längre med i listan. Efter att jag uppdaterat val för alla dessa gamla ämnen så finns nu inget av dem längre med i listan för "Klassificera". Så vad fyller den för funktion?

358647006_Skrmavbild2018-07-04kl_19_15_32.thumb.png.491f13111655950e4c5f7c67fdf3ace5.png

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Postad (redigerade)
2018-07-18 på 21:55, e-snobben säger:

När jag valde "Klassificera" första gången såg jag ett antal gamla ämnen. Sen valde jag något alternativ i Redigera-menyn för ett av ämnena. När jag sen valde "Klassificera" en gång till var det ämnet inte längre med i listan. Efter att jag uppdaterat val för alla dessa gamla ämnen så finns nu inget av dem längre med i listan för "Klassificera". Så vad fyller den för funktion?

358647006_Skrmavbild2018-07-04kl_19_15_32.thumb.png.491f13111655950e4c5f7c67fdf3ace5.png

Översättningen “Klassificera” känns väl lite sådär... :rolleyes: På engelska heter samma: “Digests”.

mwf_digest.png.2675c62832153d60648d440ab5505f62.png

Vilket skulle kunna hinta om att man får en samlad översikt av de ämnen man bevakar av de som har nya svar/olästa - och att filtret tar bort övriga från listan. Och det låter lite så på din beskrivning med - att de fanns där först, men inte sen.

Redigerad av modEric

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

Å andra sidan var det gamla ämnen som inte hade varit aktiva på väldigt länge.

Har du förresten testat att det fungerar på det sättet?

Redigerad av e-snobben

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
3 timmar sedan, e-snobben säger:

Å andra sidan var det gamla ämnen som inte hade varit aktiva på väldigt länge.

Har du förresten testat att det fungerar på det sättet?

Nej, men jag skall försöka komma ihåg det nästa gång jag anv sidan, och när jag vet att det finns svar i trådar jag bevakar.

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
1 timme sedan, modEric säger:

Nej, men jag skall försöka komma ihåg det nästa gång jag anv sidan, och när jag vet att det finns svar i trådar jag bevakar.

Ska försöka komma ihåg att kolla jag med.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu