Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Flytta bilder från iphone till PC


Malin75

Rekommendera Poster

Hej!

Har ca. 10 000 bilder på Icloud som jag vill spara ner till PC. Dock kan jag bara markera en i taget när jag ska ladda ned dem. Funkar inte att trycka på ctrl och markera fler.  Har testat Crome och Explorer. Funkar inte heller att ladda ner från Itunes. Den hittar 1800 av 10 000. 

Tacksam om någon kan tipsa om hur jag kan föra över dem!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ladda ner icloud för Windows så får du ner allt på ett smidigt sätt. Med så mycket bilder är en synk-programvara som denna att föredra då den fortsätter automatiskt vid ev avbrott. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, polken säger:

Ladda ner icloud för Windows så får du ner allt på ett smidigt sätt. Med så mycket bilder är en synk-programvara som denna att föredra då den fortsätter automatiskt vid ev avbrott. 

Hej, tack fö svar. Jag har testat det också men den hittar bara 1800 av 10 000. Antar att jag gör ngt fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då kanske inte alla ligger i icloud eller så är resten lagrade annorlunda. Prova att flytta hälften till en separat mapp och försök synka igen. Kan du ladda ner någon av de bilderna, som inte laddas ner i klump, enskilt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, polken säger:

Då kanske inte alla ligger i icloud eller så är resten lagrade annorlunda. Prova att flytta hälften till en separat mapp och försök synka igen. Kan du ladda ner någon av de bilderna, som inte laddas ner i klump, enskilt?

När jag loggar in på icloud ligger alla bilder där. Testade att göra ett album i icloud och synka i gen men det händer inte ngt. Var det det du menade med separat mapp?

Jag kan spara dem enskilt. Markera en och ladda ner. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Toppen ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...