Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Mailproblem


Kejtan

Rekommendera Poster

Hej. Kan någon hjälpa mig......På något sätt (vet i tusan hur) har jag fått TVÅ mail-symboler i Doc. I den ena ser allt ut som det ska. Där ligger alltså all info/trafik kvar som jag känner igen den. Den andra är helt tom och ska ju bara raderas. Men det går inte. Har försökt att "dra" den ur Doc och ut på skrivbordet. Går inte. Detta problem gör att datorn inte går att stänga av eftersom det tomma mailprogrammet inte går att få bort. Irriterande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på om det kan vara synken med iClod som hickat till, tjänsten continuity som känner av mejlprogrammet i iPhone/iPad och som visar en extra symbol för där det var senast aktivitet, men de brukar försvinna efter en kort stund. I vilket fall som helst, prova följande:

Stäng av genom att trycka på på/av-knappen, håll den nere så datorn stänger av sig själv. 
Starta nu upp datorn genom att börja med att hålla nere shift och sen på-knappen, fortsätt hålla inne shift under några sekunder medan datorn startar upp. Logga in i datorn och nu starta om. 

Detta brukar rensa diverse cachefiler och kan lösa en del problem. 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...