Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone X startar om sig själv flera gånger om dagen.


kwakum
 Share

Rekommendera Poster

Postad (redigerade)

För några dagar sedan började min iPhone X bete sig lite märkligt, den startar om sig själv flera gånger om dagen. Har försökt få svar i andra forum men hittar inte några nya inlägg om detta, alla de senaste uppdateringarna är gjorda. Någon som har något tips på hur jag ska göra?

Redigerad av kwakum
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ring Apple support ‭077-119 95 19‬

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du kollar under inställningar->Integritetsskydd->Analys->Analysdata

Har du några loggar som börjar med Panic?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, SirKnasen säger:

Om du kollar under inställningar->Integritetsskydd->Analys->Analysdata

Har du några loggar som börjar med Panic?

Japp, det finns ett gäng som börjar med Panic, vad betyder det? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stereotypen

Troligtvis har du då hårdvaruproblem.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, kwakum säger:

Japp, det finns ett gäng som börjar med Panic, vad betyder det? 

Som redan nämnts, högst troligt hårdvaruproblem.

Gör backup om du inte redan gjort det och ta den till inköpsstället, Apple eller en Service Provider för reparation.

Troligtvis byts telefonen ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...

Hur har det gått, problemet löst? Har samma problem och vill veta hur andra löste det. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Man kan läsa gamla trådar för att lära sig eller komplettera med egna problem av samma slag. Men man kan inte komma tre år senare och fråga hur det gick! :armskeptisk:

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du kollar under Inställningar->Integritet->Analys och förbättringar->Analysdata

Har du loggar som börjar med panic?

 

Om, så är det troligtvis hårdvarufel men du kan testa att göra en fullständig återställning av telefonen via din dator så telefonens operativsytem byts ut för att se om det gör någon skillnad.

 

https://support.apple.com/sv-se/HT201252

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Testar alla kanaler jag hittar! :) 

Om någon redan löst problemet är ju chansen större att jag får svar här än att ställa samma fråga som kwakum redan gjort (och få samma svar/tips). 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2021-05-15 17:30, SirKnasen säger:

Om du kollar under Inställningar->Integritet->Analys och förbättringar->Analysdata

Har du loggar som börjar med panic?

 

Om, så är det troligtvis hårdvarufel men du kan testa att göra en fullständig återställning av telefonen via din dator så telefonens operativsytem byts ut för att se om det gör någon skillnad.

 

https://support.apple.com/sv-se/HT201252

Ingen logg som börjar med panic och har gjort en fullständig återställning via datorn (det har även El-giganten gjort).

Har även laddat ur batteriet helt utan lyckat resultat....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...