kwakum Postad 21 Maj, 2018 Share Postad 21 Maj, 2018 (redigerade) För några dagar sedan började min iPhone X bete sig lite märkligt, den startar om sig själv flera gånger om dagen. Har försökt få svar i andra forum men hittar inte några nya inlägg om detta, alla de senaste uppdateringarna är gjorda. Någon som har något tips på hur jag ska göra? Redigerad 21 Maj, 2018 av kwakum Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
polken Postad 21 Maj, 2018 Share Postad 21 Maj, 2018 Ring Apple support 077-119 95 19 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirKnasen Postad 21 Maj, 2018 Share Postad 21 Maj, 2018 Om du kollar under inställningar->Integritetsskydd->Analys->Analysdata Har du några loggar som börjar med Panic? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kwakum Postad 21 Maj, 2018 Författare Share Postad 21 Maj, 2018 9 timmar sedan, SirKnasen säger: Om du kollar under inställningar->Integritetsskydd->Analys->Analysdata Har du några loggar som börjar med Panic? Japp, det finns ett gäng som börjar med Panic, vad betyder det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stereotypen Postad 21 Maj, 2018 Share Postad 21 Maj, 2018 Troligtvis har du då hårdvaruproblem....... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirKnasen Postad 22 Maj, 2018 Share Postad 22 Maj, 2018 9 timmar sedan, kwakum säger: Japp, det finns ett gäng som börjar med Panic, vad betyder det? Som redan nämnts, högst troligt hårdvaruproblem. Gör backup om du inte redan gjort det och ta den till inköpsstället, Apple eller en Service Provider för reparation. Troligtvis byts telefonen ut. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen1891 Postad 15 Maj, 2021 Share Postad 15 Maj, 2021 Hur har det gått, problemet löst? Har samma problem och vill veta hur andra löste det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Axelman Postad 15 Maj, 2021 Share Postad 15 Maj, 2021 (redigerade) Man kan läsa gamla trådar för att lära sig eller komplettera med egna problem av samma slag. Men man kan inte komma tre år senare och fråga hur det gick! Redigerad 15 Maj, 2021 av Axelman Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirKnasen Postad 15 Maj, 2021 Share Postad 15 Maj, 2021 Om du kollar under Inställningar->Integritet->Analys och förbättringar->Analysdata Har du loggar som börjar med panic? Om, så är det troligtvis hårdvarufel men du kan testa att göra en fullständig återställning av telefonen via din dator så telefonens operativsytem byts ut för att se om det gör någon skillnad. https://support.apple.com/sv-se/HT201252 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen1891 Postad 24 Maj, 2021 Share Postad 24 Maj, 2021 Testar alla kanaler jag hittar! Om någon redan löst problemet är ju chansen större att jag får svar här än att ställa samma fråga som kwakum redan gjort (och få samma svar/tips). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirKnasen Postad 24 Maj, 2021 Share Postad 24 Maj, 2021 Så hur gick det själv då? Du fick två uppmaningar att återkoppla. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen1891 Postad 24 Maj, 2021 Share Postad 24 Maj, 2021 2021-05-15 17:30, SirKnasen säger: Om du kollar under Inställningar->Integritet->Analys och förbättringar->Analysdata Har du loggar som börjar med panic? Om, så är det troligtvis hårdvarufel men du kan testa att göra en fullständig återställning av telefonen via din dator så telefonens operativsytem byts ut för att se om det gör någon skillnad. https://support.apple.com/sv-se/HT201252 Ingen logg som börjar med panic och har gjort en fullständig återställning via datorn (det har även El-giganten gjort). Har även laddat ur batteriet helt utan lyckat resultat.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster