Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Senast raderade bilder på iPhone X


radiuz

Rekommendera Poster

Hej, av nån anledning kan jag inte se ”senast raderade” albumet i Bilder appen på min iPhone X. Däremot på min iPad Air 2 syns detta album. 

Är det nån som vet varför?

 

Kör senaste iOS 11 på båda enheterna kan ju tilläggas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig upplevt det men Googlar man får man detta svar.

https://discussions.apple.com/thread/7176083?answerId=28741275022#28741275022

 

Citat

Try going to settings>general> reset> reset all settings. You won't lose data, but all your settings will be reset

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade precis detta men fortfarande saknas det albumet..

De album som syns är kamerarulle, personer, platser, videor, självporträtt & skärmavbilder.

 

Mycket märkligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Senast raderade ser man väl bara när man kör iCloud-bildbibliotek? Och Kamerarulle har man väl bara om man inte kör iCloud-bildbibliotek?

Så frågan är om du lagrar lokalt i telefonen och kör iCloud-bildbibliotek i din padda?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

22 timmar sedan, SirKnasen säger:

Senast raderade ser man väl bara när man kör iCloud-bildbibliotek? Och Kamerarulle har man väl bara om man inte kör iCloud-bildbibliotek?

Så frågan är om du lagrar lokalt i telefonen och kör iCloud-bildbibliotek i din padda?

 

Jag tänkte först också på det men jag har inte iCloud bilder aktiverat på paddan så borde ju saknas där också då kan tyckas..

 

Ska dock prova att aktivera det på Xen och se om det dyker upp då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
JanneMac67

Jag har en iphone X. 

Jag klickade/markerade på en bild i kamerarullen och höll sedan ned fingret mot nästa bild och drog upp fingret mot övre hörnet. Då markerades alla bilder och ”långsamt” markerades ca 3-400 bilder åt gången. Sedan papperskorg.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...