missG Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Har en mac mini ,tangentbord samt mus allt sladdlöst Plötsligt fungerade varken tangentbord eller mus " finns ingen koppling " löd meddelandet Efter att ha startat om både stadsnät , dator o bytt batterier så av en slump fungerade allt igen genom att Batteriluckan var avtagen och är så fortfarande efter 5 dygn Vad har hänt ? Vad kan jag göra åt saken för utan lucka är väl inte så bra i längden ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 (edited) Om det fungerar med batteriluckan avtagen men inte med batteriluckan på, så låter det som glappkontakt i apparaturen. Prova rengör kontakterna för batteri. Om det inte hjälper så skulle jag lämna in för felsökning. Edited May 6, 2018 by Raphael Link to comment Share on other sites More sharing options...
missG Posted May 6, 2018 Author Share Posted May 6, 2018 Tog en topz o gnodde lite fastän jag inte kunde se någon "smuts" och ja det fungerar , så Tack så mycket ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael Posted May 7, 2018 Share Posted May 7, 2018 (edited) Gott det löste sig! Edited May 7, 2018 by Raphael Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts