Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Chrome webläsare


John Löfgren

Rekommendera Poster

John Löfgren

Hej

 

En liten fundering. Detta kanske finns att läsa någonstans i detta forum men var lite lat just nu och väljer att fråga i stället.

För flera årsedan så ändrades färgen på ikonerna i bokmärkesfältet till grå. Vet inte om  jag har "råkat" ändra när jag druckit ett par öl och haft "korvfingrar" eller är det så att det ändrats i en uppdatering av Chrom på Mac? I själva menyerna så är de små länkikonerna färgade. Spelar väl ingen roll men tänkte det såg lite trevligare ut med färg. :) 

 

Tacksam för svar. 

 

Med vänlig hälsning 

IMG_0656.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De är grå per default. Minns inte ens när de ändrades. Men du kan alltid installera ett tema som ändrar layouten. Exempel. Vad gäller färgade är det väl sant på ett sätt. RGB som skapar en grå färg, man kanske upplever en viss färgton ändå. Man kan kalibrera sin skärm så att färgsticket försvinner. Nedan en närbild på min skärm (1920 x 1080).

 

dump.PNG.b8e3873c43c301fd1178fd8368f3d72a.PNG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

John Löfgren

Ok, tack för svar och bra att veta att man inte gjort någon ändring av misstag själv. :D

Lite konstigt att det ändrades till grå men det fanns nog en tanke bakom det kanske. trevligt med lite färger kan jag tycka men jag gillar ofta ett "clean" utseende och vissa teman kan bli lite för mycket kan jag tycka. Kikade bland alla teman men som sagt blir de flest lite för mycket. synd att man inte kunde ändra enstaka saker.  

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...