John Löfgren Posted April 5, 2018 Share Posted April 5, 2018 Hej En liten fundering. Detta kanske finns att läsa någonstans i detta forum men var lite lat just nu och väljer att fråga i stället. För flera årsedan så ändrades färgen på ikonerna i bokmärkesfältet till grå. Vet inte om jag har "råkat" ändra när jag druckit ett par öl och haft "korvfingrar" eller är det så att det ändrats i en uppdatering av Chrom på Mac? I själva menyerna så är de små länkikonerna färgade. Spelar väl ingen roll men tänkte det såg lite trevligare ut med färg. Tacksam för svar. Med vänlig hälsning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted April 5, 2018 Share Posted April 5, 2018 (edited) De är grå per default. Minns inte ens när de ändrades. Men du kan alltid installera ett tema som ändrar layouten. Exempel. Vad gäller färgade är det väl sant på ett sätt. RGB som skapar en grå färg, man kanske upplever en viss färgton ändå. Man kan kalibrera sin skärm så att färgsticket försvinner. Nedan en närbild på min skärm (1920 x 1080). Edited April 5, 2018 by Alix Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Löfgren Posted April 6, 2018 Author Share Posted April 6, 2018 Ok, tack för svar och bra att veta att man inte gjort någon ändring av misstag själv. Lite konstigt att det ändrades till grå men det fanns nog en tanke bakom det kanske. trevligt med lite färger kan jag tycka men jag gillar ofta ett "clean" utseende och vissa teman kan bli lite för mycket kan jag tycka. Kikade bland alla teman men som sagt blir de flest lite för mycket. synd att man inte kunde ändra enstaka saker. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts