Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iBooks, bok förblir INTE nedladdad


gorancarlsen

Rekommendera Poster

gorancarlsen

Jag läser gärna då jag reser. 

När jag är hemma och öppnar boken för att läsa, laddas den ned till enheten, ipad pro.

När jag en timme senare sitter på tåget utan wifi kan jag inte läsa boken eftersom den inte är nedladdad på enheten.

Hur kommer det sig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sandhamn1962
‎2018‎-‎03‎-‎30 på 21:23, gorancarlsen säger:

Jag läser gärna då jag reser. 

När jag är hemma och öppnar boken för att läsa, laddas den ned till enheten, ipad pro.

När jag en timme senare sitter på tåget utan wifi kan jag inte läsa boken eftersom den inte är nedladdad på enheten.

Hur kommer det sig?

Är du säker på at den är nerladdad när du är hemma? Har du tryckt på nedladdningssymbolen och sett att den försvunnit när nedladdningen är klar så har jag inget svar.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gorancarlsen
2018-04-03 på 12:56, Sandhamn1962 säger:

Är du säker på at den är nerladdad när du är hemma? Har du tryckt på nedladdningssymbolen och sett att den försvunnit när nedladdningen är klar så har jag inget svar.....

Jag är nog helt säker. Ska ta med mig paddan till ett AppleCenter med frågan, behövde mina böcker i dag, men kunde inte öppna den "nedladdade" boken :-/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sandhamn1962
9 timmar sedan, gorancarlsen säger:

Jag är nog helt säker. Ska ta med mig paddan till ett AppleCenter med frågan, behövde mina böcker i dag, men kunde inte öppna den "nedladdade" boken :-/

I så fall är det väldigt mystiskt. Lycka till hos Apple då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...