Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Headset delvis ur funktion


KristerBlomberg

Rekommendera Poster

KristerBlomberg

Till synes helt plötsligt så får jag inget ljud i mitt headset när jag t ex lyssnar på radio, musik eller appar. Däremot så fungerar headsetet utan problem när jag ringer, pratar i Skype eller WeChat. Jag har provat att starta om telefoen, och att starta om alla appar. Jag har en iPhone 7 med OS 11.2.6.

 

Tacksam på åtgärdsförslag!

 

Mvh

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
EmilioDahlberg

När du stöter på den här situationen är du inte orolig för att du med det här felet bara startar om enheten eller återställer maskinen till dess ursprungliga tillstånd är okej.

För att göra det, gå till Inställningar> Allmänt> Återställ> Återställ alla inställningar

Det tar några minuter att göra det, efter att enheten har slutförts återgår till sin ursprungliga status.:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, EmilioDahlberg säger:

När du stöter på den här situationen är du inte orolig för att du med det här felet bara startar om enheten eller återställer maskinen till dess ursprungliga tillstånd är okej.

För att göra det, gå till Inställningar> Allmänt> Återställ> Återställ alla inställningar

Det tar några minuter att göra det, efter att enheten har slutförts återgår till sin ursprungliga status.:D

Synnerligen dumt råd som innebär att allting försvinner från telefonen och har man ingen backup (som många glömmer att fixa) så är man rökt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...