Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Axelman

Vad jag gör idag-tråden

Rekommendera Poster

iMarc
22 timmar sedan, Svolder säger:

Vi får se hur det känns om några månader, men jag tror inte att jag kommer att få svårt att fylla tiden med mer eller mindre meningsfull sysselsättning. Om inte annat kan jag ju bli en inflytelserik influencer och tjäna miljoner på skönhetsprodukter.

Jag lider oerhört av att inte ha daglig social kontakt. Ibland önskar jag att jag jobbade igen. Mådde psykiskt dåligt hela tiden av arbete förr, men nu är det ännu värre. Får väl försöka skaffa mig en kvinna nån gång hur nu det ska gå till i min ålder. 

• Ledsen 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Svolder
2 minuter sedan, iMarc säger:

Jag lider oerhört av att inte ha daglig social kontakt. Ibland önskar jag att jag jobbade igen. Mådde psykiskt dåligt hela tiden av arbete förr, men nu är det ännu värre. Får väl försöka skaffa mig en kvinna nån gång hur nu det ska gå till i min ålder. 

Sambon är också pensionär och vi har två hundar. Jag bor dessutom i ett område där grannar pratar med varandra (särskilt vi hundägare), så jag kommer inte att sakna dagliga sociala kontakter. Det är jobbigt om man har det behovet, men inte kan fylla det. Vissa klienter jag har idag tycker jag synd om när jag slutar, för det känns som om våra motiverande samtal är den enda regelbundna kontakten de har med en annan människa. Eller också tänker de bara att det skall bli skönt att slippa mig, det rör mig egentligen inte i ryggen - jag är tjänsteman på socialen och deltar inte i en popularitetstävling :laserbok: :whistling:. Två veckor kvar nu.

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
iMarc
4 minuter sedan, Svolder säger:

Sambon är också pensionär och vi har två hundar. Jag bor dessutom i ett område där grannar pratar med varandra (särskilt vi hundägare), så jag kommer inte att sakna dagliga sociala kontakter. Det är jobbigt om man har det behovet, men inte kan fylla det. Vissa klienter jag har idag tycker jag synd om när jag slutar, för det känns som om våra motiverande samtal är den enda regelbundna kontakten de har med en annan människa. Eller också tänker de bara att det skall bli skönt att slippa mig, det rör mig egentligen inte i ryggen - jag är tjänsteman på socialen och deltar inte i en popularitetstävling :laserbok: :whistling:. Två veckor kvar nu.

Okej ja det underlättar ju en del. Här finns inga grannar att prata med, bor ett psyksjukt par som skriker åt varandra från kl 08-12, sen somnar de av trötthet. Ovan mig bor ett fyllo som är uppe å pissar och spyr om nätterna (väldigt lyhört här) och slutligen en granne med ouppfostrade hundar som dessutom lämnas hemma hela dagen vilket medför oavbrutet skällande flera timmar om dagen. Så lugn och ro är svårt att få. 

• Ledsen 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
lappen71
49 minuter sedan, iMarc säger:

https://www.knullkontakt.se/Default.asp

😉👍

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
iMarc
50 minuter sedan, lappen71 säger:

Ha ha precis den länken skickade mitt ex till mig förra året då jag inte orkade med hennes swingande

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
mikaellq
35 minuter sedan, iMarc säger:

Ha ha precis den länken skickade mitt ex till mig förra året då jag inte orkade med hennes swingande

Om alla fattade hur lätt det är att hitta någon så skulle sådana där kontaktsidor (som det ju finns ett överflöd av) bli fullständigt överflödiga. 😄

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
lappen71
1 minut sedan, mikaellq säger:

Om alla fattade hur lätt det är att hitta någon så skulle sådana där kontaktsidor (som det ju finns ett överflöd av) bli fullständigt överflödiga. 😄

Om det var så enkelt att hitta någon skulle dating sidor inte behövas. Men nu är verkligheten något helt annat.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Mattiasgbg

Det enda som är svårt är att hitta någon att ligga med som man själv vill ligga med. Bortser man från det egna intresset så är det nog inga problem.

Redigerad av Mattiasgbg
  • Gilla 2
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix
1 timme sedan, lappen71 säger:

Urk. :sick: 

Ingår klamydia utan extra kostnad? :fundersam:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix
14 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

Det enda som är svårt är att hitta någon att ligga med som man själv vill ligga med. Bortser man från det egna intresset så är det nog inga problem.

Jag skulle aldrig vilja ligga med någon som vill ligga med någon som mig.

• Ledsen 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
mikaellq
41 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

Precis så. Jag tycker mig träffa kvinnor hela tiden som visar intresse medan det största hindret är jag själv som inte vill. 😄

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
iMarc
1 timme sedan, Mattiasgbg säger:

Ja eller hur! Nu ska jag till vattengymnastiken och där är tanterna 70-80 år och de cirklar runt mig likt hajar, och ibland får jag en krokodil efter mig så jag måste simma iväg. Är det värmen i vattnet eller vad??

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
iMarc
51 minuter sedan, Alix säger:

All inclusive där men mest folk med diverse perversiteter. 

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
iMarc
1 timme sedan, Mattiasgbg säger:

Jag kan inte ligga med någon jag inte fått starka känslor för/kär i/älskar. Tycker kärlek och sex hör ihop.

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
mikaellq
13 minuter sedan, iMarc säger:

Jag kan inte ligga med någon jag inte fått starka känslor för/kär i/älskar. Tycker kärlek och sex hör ihop.

Då är k****-kontakt inget för dig. 😄

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Axelman

Monterade låset till snickeboa idag. ASSA 2002 sitter nu där och är näst in till Fort Nox-klassat. Men ingen ska sno min kexchoklad!! :whistling:

...

En helt vegetarisk restaurang öppnade nu i Falun. Äntligen!

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Svolder
4 timmar sedan, Alix säger:

Jag läste nyligen att gonnoré börjar bli populärt igen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix
11 minuter sedan, Svolder säger:

Usch.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Svolder
2 minuter sedan, Alix säger:

Usch.

I min ungdom, strax före slutet av senaste nedisningen, så skaldades det att ”alla goda ting är tre, bagg, syfilis och gonnoré”.

• Gilla 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Alix
Just nu, Svolder säger:

I min ungdom, strax före slutet av senaste nedisningen, så skaldades det att ”alla goda ting är tre, bagg, syfilis och gonnoré”.

Jag hörde: Alla goda ting är tre, syffe, bagg och gonorré. Versmåttet blir mer följsamt i alla fall. Och så minns jag denna, tshirten till vänster:

MV5BZTVjYTM2MTgtMTg1Zi00NDZlLTg0NGMtMzhm

• Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
iMarc
5 timmar sedan, Svolder säger:

Det är de sista dagarna nu

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
mikaellq
5 timmar sedan, Alix säger:

Jag hörde: Alla goda ting är tre, syffe, bagg och gonorré. Versmåttet blir mer följsamt i alla fall. Och så minns jag denna, tshirten till vänster:

MV5BZTVjYTM2MTgtMTg1Zi00NDZlLTg0NGMtMzhm

Vad är bagg? Löss kanske? :fundersam:
Ja det är det ser jag i Fula ord-boken. :hihihi:

http://www.fulaordboken.se/Ordboken?ord=bagg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Svolder
7 minuter sedan, mikaellq säger:

Vad är bagg? Löss kanske? :fundersam:
Ja det är det ser jag i Fula ord-boken. :hihihi:

http://www.fulaordboken.se/Ordboken?ord=bagg

Mer exakt flatlus

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ronny

glad 2:a Advent

advent.JPG

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ronny

Sista fredagen som jag kommer hem sent

nästa fredag är jag helt ledig och hemma hela dagen

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...