Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

23 minuter sedan, mikaellq säger:

@Pocahontas, Sven,
Är tidningstråden inte tillräckligt aktiv och lockande?
VARFÖR förstöra denna tråd med sinnesslö politik?

Jag säger bara detta. Det är ok i min tråd att blanda lite. Somliga tjötar schack tills man blir knäpp. Somliga tjötar om sin telefon och iOS sida upp och sida ner. Att inte då få nämna årtiondets politiska skandal och dess upphovsman blir udda. OM man anser att det är sinnesslött har jag ingen bra kommentar som inte ger mig minst 24 timmars avstängning från forumet.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att fortfarande vilja stödja Mr T genom kommentarer som att "han har minskat krigandet" blir mer och mer likt ett barn som blir irriterat på sin moder för att hon förhindrar honom att följa med mannen som bjuder på godis i parken.

-Godis kan ju inte vara fel mamma! Farbrorn måste ju vara snäll!

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mikaellq, du måste ju inse att detta som skett är verklighet och inte Fake news som din idol svänger sig med.

 

Har du något innanför pannbenet så är detta verkligheten, de skulle lyncha Pence och Pelosi 

 

https://www.expressen.se/nyheter/teorin-mobben-ute-efter-pence-och-pelosi/

Redigerad av Pocahontas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags för sista etappen i tour de ski i vinterstudion 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Pocahontas säger:

Har du något innanför pannbenet så är detta verkligheten, de skulle avrätta Pence och Pelosi genom lynchning

 

https://www.expressen.se/nyheter/teorin-mobben-ute-efter-pence-och-pelosi/

Psykologin här är lurig. Det är mycket som folk säger i affekt och saker eskalerar under tiden händelser utvecklas. Det är svårt att direkt påstå att de skulle avrätta dem. Jag har suttit i många fikarum och hört både det ena och det andra och jag vet att ingen av dem som hävt ur sig liknande saker skulle göra det på riktigt. Många är frustrerade över sig själva och sitt liv och tar ut det på olika sätt utan att orsaka något. Ångtrycket blir för stort och säkerhetsventilen tjuter.

...

Men om man ger "rätt näring" till det och ett tillfälle så vet man inte var det slutar. Jag tänker att det absolut är allvarliga ord i den situationen, men inte bindande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, Pocahontas säger:

mikaellq, du måste ju inse att detta som skett är verklighet och inte Fake news som din idol svänger sig med.

 

Har du något innanför pannbenet så är detta verkligheten, de skulle lyncha Pence och Pelosi 

 

https://www.expressen.se/nyheter/teorin-mobben-ute-efter-pence-och-pelosi/

Du lider av en så kallad konfirmeringsbias, du söker dig till information som bekräftar dina egna fördomar. Till exempel så har det uteslutet varit radikalvänster som stått för våld och upplopp tidigare, ändå tror du på nyheter om våldsamma Trump-supporters därför att det bekräftar dina förutfattade meningar.

Sörj dock inte för mycket över detta, de flesta av oss tämligen normala individer fungerar så här.


Än är januari inte över. Mycket kan hända än. Vad jag ser är något annat mycket större, värre, mera skrämmande än så.

  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, mikaellq säger:

Du lider av en så kallad konfirmeringsbias, du söker dig till information som bekräftar dina egna fördomar. Till exempel så har det uteslutet varit radikalvänster som stått för våld och upplopp tidigare, ändå tror du på nyheter om våldsamma Trump-supporters därför att det bekräftar dina förutfattade meningar.

Sörj dock inte för mycket över detta, de flesta av oss tämligen normala individer fungerar så här.

 

Dagens självmål! Det betyder att antingen söker du dig till info som bekräftar dig, eller så är du inte normal. Du sa det själv. rofl.gif.f5dbb574553dc05493cb424d4e847601.gif

Redigerad av Axelman
  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 minuter sedan, ronny säger:

Dags för sista etappen i tour de ski i vinterstudion 

Ha en skön dag framför TVn! hello.gif

 

vinterstudion_.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart drar vi i Trumpspärren i denna tråden. Tråden mår illa sa den till mig nyss och vill inte bli mer besudlad av det namnet. :cry:

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 minuter sedan, mikaellq säger:

Du lider av en så kallad konfirmeringsbias, du söker dig till information som bekräftar dina egna fördomar. Till exempel så har det uteslutet varit radikalvänster som stått för våld och upplopp tidigare, ändå tror du på nyheter om våldsamma Trump-supporters därför att det bekräftar dina förutfattade meningar.

Sörj dock inte för mycket över detta, de flesta av oss tämligen normala individer fungerar så här.


Än är januari inte över. Mycket kan hända än. Vad jag ser är något annat mycket större, värre, mera skrämmande än så.

[znip]

 

Det markerade. Det är EXAKT vad du gör när du söker information på obskyra sidor för att bekräfta din snedvridna psykologiska ohälsa.

Redigerad av Axelman
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, lappen71 säger:

[znip]

 

Det markerade. Det är EXAKT vad du gör när du söker information på obskyra sidor för att bekräfta din snedvridna psykologiska ohälsa.

Men inte du, den perfekte, med en smått narcissistisk attityd med bulldog-komplex? :tarskratt:

Redigerad av Axelman
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å där for Trumpspärren i!!

Redigerad av Axelman
  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

14 minuter sedan, mikaellq säger:

Ha en skön dag framför TVn! hello.gif

 

vinterstudion_.jpg

Tack!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Vem vann damernas slalomcup 2019/20 ?
  • Hur många medaljer tog sverige i Längd VM 2015 ?
  • Vilket år var det premiär för vinterstudion ?
  • När avgjordes det första Vasaloppet ?
  • Vem var världsstjärnan i skidskytte 2009 som sköt stående när det var liggande ?
  • Hur många VM medaljer tog Pernilla Wiberg totalt ?
  • Vem är det senaste svens att vinna dentala världscupen i längd ?
  • Vem var olympiskt skridsokung 1980 ?
  • Var tog Frida Karlsson sin första individelasegeri Världscupen ?
  • Vem vann herrarnas slalomcup 2019/20 ?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem bryr sig? :devil: 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

45 minuter sedan, Telly82 säger:

Vem bryr sig? :devil: 

Så säger vi om Corona-oron redan i september . 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att man lämnat Göteborg...

L vill samarbeta Sd....  folkpartister har alltid varit ett avigt fölk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, ronny säger:
  • Vem vann damernas slalomcup 2019/20 ? Ingemar Stenmark
  • Hur många medaljer tog sverige i Längd VM 2015 ? Torgny, Gunde och några till vann stafetten, det blir 4 medaljer 
  • Vilket år var det premiär för vinterstudion ? 80-talet
  • När avgjordes det första Vasaloppet ? Tidigt 1500-tal
  • Vem var världsstjärnan i skidskytte 2009 som sköt stående när det var liggande ? Ligga med en skidskytt? Då måste det handla om Magdalena Forsberg
  • Hur många VM medaljer tog Pernilla Wiberg totalt ? Ingemar Stenmark
  • Vem är det senaste svens att vinna dentala världscupen i längd ? VM i tandläkeri?
  • Vem var olympiskt skridsokung 1980 ? Tomas Gustavsson (och Ingemar Stenmark)
  • Var tog Frida Karlsson sin första individelasegeri Världscupen ? Hos Ingemar Stenmark
  • Vem vann herrarnas slalomcup 2019/20 ? Ingemar Stenmark

/Kapten Stofil

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 timmar sedan, ronny säger:
  • Vem vann damernas slalomcup 2019/20 ?
  • Hur många medaljer tog sverige i Längd VM 2015 ?
  • Vilket år var det premiär för vinterstudion ?
  • När avgjordes det första Vasaloppet ?
  • Vem var världsstjärnan i skidskytte 2009 som sköt stående när det var liggande ?
  • Hur många VM medaljer tog Pernilla Wiberg totalt ?
  • Vem är det senaste svens att vinna dentala världscupen i längd ?
  • Vem var olympiskt skridsokung 1980 ?
  • Var tog Frida Karlsson sin första individelasegeri Världscupen ?
  • Vem vann herrarnas slalomcup 2019/20 ?

Jag vet!!Jag vet!!Jag vet!!Jag vet!!Jag vet!!

...

Näää jag visste int..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är glatt förvånad över att vi/ni inte Trump-etade vidare efter Trumpspärren! Det hedrar er! :geros: 

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, Axelman säger:

Jag är glatt förvånad över att vi/ni inte Trump-etade vidare efter Trumpspärren! Det hedrar er! :geros: 

Den förste som nämnde namnet var DU. :devil: 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 timmar sedan, Pocahontas säger:

Skönt att man lämnat Göteborg...

L vill samarbeta Sd....  folkpartister har alltid varit ett avigt fölk

Staden har det tuffare, fler tvingas inse att det krävs förändringar.
Annars, hur otroligt det än kan låta, så är inte alla folkpartister som mig.

Många VILLE ha januariavtalet. (inte jag, urrk)
Inte bara Björklund utan partiet.

Men som sagt tvingas till att inse på grund av verkligheten i städerna, inte minst GBG.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...