Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad jag gör idag-tråden


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

1 timme sedan, Mattiasgbg säger:

Ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många lesserwisser finns det här på forumet? :whistling:

 

 

Skärmavbild 2020-12-28 kl. 19.19.20.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Pocahontas säger:

Hur många lesserwisser finns det här på forumet? :whistling:

 

 

Skärmavbild 2020-12-28 kl. 19.19.20.jpg

??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blivit uppvaktad av mina två yngsta söner med fruar och barn..på utsidan huset, och tre meters avstånd..

Mycket man får göra annorlunda i denna tid...:oroligoledsen:

Men det får vi ta igen längre fram när vi alla blivit vaccinerade..:D

  • Rösta upp 1
  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, Pocahontas säger:

Blivit uppvaktad av mina två yngsta söner med fruar och barn..på utsidan huset, och tre meters avstånd..

Mycket man får göra annorlunda i denna tid...:oroligoledsen:

Men det får vi ta igen längre fram när vi alla blivit vaccinerade..:D

Grattis på bemärkelsedagen! :cake:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, Pocahontas säger:

Blivit uppvaktad av mina två yngsta söner med fruar och barn..på utsidan huset, och 3 m avstånd

Mycket man får göra annorlunda i denna tid...:oroligoledsen:

Men det får vi ta igen längre fram när vi alla blivit vaccinerade..:D

ja då lägger man bara till ett m

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, Alix säger:

Inte en enda app uppdaterad på min iPhone sedan 18 december. Är det kutym att apputvecklare tar jullov?

Ingen aning, men de vill väl inte ha in en flod av supportärenden när de vill vara lediga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Telly82 säger:

Ingen aning, men de vill väl inte ha in en flod av supportärenden när de vill vara lediga.

Eftersom alla appar funkar utmärkt är det ett tecken på att de pillar för mycket med apparna, tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 minuter sedan, Alix säger:

Eftersom alla appar funkar utmärkt är det ett tecken på att de pillar för mycket med apparna, tycker jag.

Jag menade att det blir väl en flod av frågor när de släpper en ny version. I varje fall om de infört nya funktioner som folk är osäkra på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, Telly82 säger:

Jag menade att det blir väl en flod av frågor när de släpper en ny version. I varje fall om de infört nya funktioner som folk är osäkra på.

Jo. Men bra att Instagram inte förstörs ännu mer, den är på väg att bli en kloak av reklam och skit. En respit på ett par veckor är välkommet. Nästa steg är väl att fucka upp Whatsapp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De olika Mac OS X-versionerna har sina speciella buggar. Jag återgick till High Sierra och nu stiftar jag åter bekantskap med att skärmen blir lila. Jag drar ur bildskärmskabeln lite, trycker tillbaka den, och sedan är bilden bra igen. Händer enbart efter skärmvila.

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, Alix säger:

Inte en enda app uppdaterad på min iPhone sedan 18 december. Är det kutym att apputvecklare tar jullov?

Camera+ 2 uppdaterades 23 december. Betyder detta att du inte längre har den appen? :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 minuter sedan, mikaellq säger:

Camera+ 2 uppdaterades 23 december. Betyder detta att du inte längre har den appen? :) 

Får också fortfarande uppdateringar ?

 

 

266C3183-BECF-4DE4-8A0F-16F17A754334.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, mikaellq säger:

Camera+ 2 uppdaterades 23 december. Betyder detta att du inte längre har den appen? :) 

Inte installerad längre, nej. 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Alix säger:

Inte installerad längre, nej. 

Ok. Påminner mig om att jag borde rensa ganska kraftigt bland appar jag inte använder iallafall. En virtuell vårstädning i förtid. :nerd:

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska ta en liten extrapromenad medan det är ljust. Har redan hunnit styrketräna och powerwalka idag. Känner av allt testosteron! :D 

  • Gilla 1
  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
7 timmar sedan, Alix säger:

Inte en enda app uppdaterad på min iPhone sedan 18 december. Är det kutym att apputvecklare tar jullov?

Jag har ledigt i alla fall. :pompoms: Sen brukar själva App store (review process med mera) stänga några dagar över jul, nämligen 23-27 december. Däremot skulle man kunna få sin app reviewad innan jul, och sen släppa den manuellt när man nu känner för det, till exempel på julafton.

Redigerad av marcushedenstrom
  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

 

6 timmar sedan, Alix säger:

Eftersom alla appar funkar utmärkt är det ett tecken på att de pillar för mycket med apparna, tycker jag.

När något fungerar som det ska, så vet man att det behöves lite fler nya funktioner. (Gammalt utvecklarordspråk).

Redigerad av marcushedenstrom
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18 minuter sedan, marcushedenstrom säger:

Jag har ledigt i alla fall. :pompoms: Sen brukar själva App store (review process med mera) stänga några dagar över jul, nämligen 23-27 december. Däremot skulle man kunna få sin app reviewad innan jul, och sen släppa den manuellt när man nu känner för det, till exempel på julafton.

Jaså, du gör appar? Är det någon eller några man känner till? :) 

 

13 minuter sedan, marcushedenstrom säger:

När något fungerar som det ska, så vet man att det behöves lite fler nya funktioner. (Gammalt utvecklarordspråk).

Haha, kan tro det, kan tro det. :D 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18 minuter sedan, marcushedenstrom säger:

 

När något fungerar som det ska, så vet man att det behöves lite fler nya funktioner. (Gammalt utvecklarordspråk).

"Förutom att det inte fungerar, hur tycker ni att det verkar?"

(Gammalt utvecklarordspråk.)

  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
36 minuter sedan, Alix säger:

Jaså, du gör appar? Är det någon eller några man känner till? :) 

Tror inte det, det är en app som används i fabriker för att mäta vibrationer.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...