Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Axelman

Vad jag gör idag-tråden

Rekommendera Poster

Har rensat lite bland epost genom att faktiskt avprenumerera till skillnad från vad som var möjligt med uselt och amatörmässigt skötta och utformade IDG som jag istället märkte som spam. :superirriterad:

84D225D2-64AC-45A2-9592-27D56EC050FD.jpeg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Om mina Iphone inte får IOS 13 så är det tack och ajöss med Iphone för min del. :ThumbsDown:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)
13 minuter sedan, Alix säger:

Om mina Iphone inte får IOS 13 så är det tack och ajöss med Iphone för min del. :ThumbsDown:

Just a rumour ya know. 

När min iPhone 7 inte längre kan köra senaste iOS så blir det en ny fin skinande iPhone. :nerd:

Batteriet lär dessutom vara ganska kasst vid det laget. 

Redigerad av mikaellq

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
3 minuter sedan, mikaellq säger:

Just a rumour ya know.

Ja, jag kan läsa innantill. Står redan i rubriken. Fast det ska stavas ”rumour”, förstås. :nerd:

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
24 minuter sedan, Alix säger:

Fast den kan bli seg och långsam?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
6 minuter sedan, lappen71 säger:

Fast den kan bli seg och långsam?

¿Que? Du behöver inte svara, jag vet att du alltid ursäktar allt Apple gör eller inte gör. Deras beslut står alltid klara som korvspad i dina ögon och Apple ska överhuvudtaget inte kritiseras. Jag vet det. :lol: 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
23 minuter sedan, Alix säger:

¿Que? Du behöver inte svara, jag vet att du alltid ursäktar allt Apple gör eller inte gör. Deras beslut står alltid klara som korvspad i dina ögon och Apple ska överhuvudtaget inte kritiseras. Jag vet det. :lol: 

Visst får du kritisera Apple.Men jag är nyfiken på hur du ser på att Apple släpper iOS till för klen hårdvara?.

Detta har hänt och då fick Apple kritik för det också. Så hur ska Apple kunna göra alla nöjda?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
25 minuter sedan, Alix säger:

Jag trodde detta var ett diskussions forum och inte en anslagstavla där man satte upp en lapp med sina åsikter.

Om du vill delge din åsikt får du väl skicka PM till medlemmar som du vet är överens med din åsikt så slipper du frågor.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
34 minuter sedan, lappen71 säger:

Visst får du kritisera Apple.Men jag är nyfiken på hur du ser på att Apple släpper iOS till för klen hårdvara?.

Detta har hänt och då fick Apple kritik för det också. Så hur ska Apple kunna göra alla nöjda?

Frågan känns inte aktuell eftersom det är ett rykte. Jag får ta ställning till det den dag vi vet mer. Jag uttalade mig hur som helst hypotetiskt.

32 minuter sedan, lappen71 säger:

Jag trodde detta var ett diskussions forum och inte en anslagstavla där man satte upp en lapp med sina åsikter.

Om du vill delge din åsikt får du väl skicka PM till medlemmar som du vet är överens med din åsikt så slipper du frågor.

Att du inte behöver svara ser jag som en ynnest från min sida. Du både får och kan svara ändå, och jag replikerar gärna. :) 

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nytt IOS 12.3. Vi får hoppas på buggfixar @mikaellq och alla andra som berörs! Mitt Safari har krånglat sedan 12.2.

• Tack 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
25 minuter sedan, Alix säger:

Nytt IOS 12.3. Vi får hoppas på buggfixar @mikaellq och alla andra som berörs! Mitt Safari har krånglat sedan 12.2.

Tack! Jag vet att jag kan räkna med att du är snabb på att hitta sådant här roligt! ^_^ 
Uppdaterar på studs, trots en problemfri tid med 12.2.
Bye bye 12.2, HELLOOO 12.3! :hihihi:

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
2 timmar sedan, Alix säger:

Här är nyheten!

ingen ny samsung tv har jag

kör AirPlay 2 till en sonos one

9CADDBA6-4BD4-42AA-8626-DBE6F1E709EA.jpeg

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Idag har jag kört iväg ett par ton jord som jag grävt upp där den nya häcken ska planteras. Det är lite grävande kvar på grannarnas sida.......

IMG_0678.jpg

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
19 minuter sedan, Sandhamn1962 säger:

Idag har jag kört iväg ett par ton jord som jag grävt upp där den nya häcken ska planteras. Det är lite grävande kvar på grannarnas sida.......

IMG_0678.jpg

Ha en skön sommar! hello.gif

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
53 minuter sedan, mikaellq säger:

Ha en skön sommar! hello.gif

ja och jobba inte för hårt i rabatten

• Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
16 timmar sedan, ronny säger:

ja och jobba inte för hårt i rabatten

Just nu är det rea på rabatter.... :fulfejs:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

Så här ser det ut hemma hos mig. Rabatten är defintivt mosad. Det är en maori-kille i gropen och en från Sundborn i maskin som gör ett jättebra jobb. Men han från Sundborn är lite konstig.....:w00t:rofl.gif

Skärmavbild 2019-05-16 kl. 10.32.05.png

Redigerad av Axelman
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
27 minuter sedan, Axelman säger:

Så här ser det ut hemma hos mig. Rabatten är defintivt mosad. Det är en maori-kille i gropen och en från Sundborn i maskin som gör ett jättebra jobb. Men han från Sundborn är lite konstig.....:w00t:rofl.gif

Skärmavbild 2019-05-16 kl. 10.32.05.png

Så ser Mattias Sunneborn ut

Skärmklipp 2019-05-16 10.44.52.png

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sonen åker till Grekland på obestämd tid. Buhu. Syrran kommer på besök. Jippi.

Blandade känslor. 🎭

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

... och här så förbereds schackbarnenns avslutning

långa uppehåll är inte bra för våran verksamhet för då hinner barnen få andra intressen

så det är blandade känslor här också

Redigerad av ronny
  • Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
1 timme sedan, ronny säger:

... och här så förbereds schackbarnenns avslutning

långa uppehåll är inte bra för våran verksamhet för då hinner barnen få andra intressen

så det är blandade känslor här också

Kanske några stannar. Är det en schackklubb även för vuxna?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)
4 timmar sedan, mikaellq säger:

Kanske några stannar. Är det en schackklubb även för vuxna?

Ja.... men största målgruppen är ungdomar och så ser det ut i resten av landet också

Redigerad av ronny

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Handlat mat, ordnat en skrivare till sonen, varit och solat med syrran. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
2019-05-12 på 16:10, Alix säger:

Den lär väl funka lika bra med iOS 12 om ett år som den gör idag. Det dröjer nog ett bra tag innan BankID och liknande slutar fungera.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)
12 timmar sedan, Axelman säger:

Just nu är det rea på rabatter.... :fulfejs:

SALE har butikerna här nere bestämt sig för att det heter nu. Rea(lisation) är tramsigt gammeldags på svenska. Mycket modernare och sexigare att skriva SALE på engleska (medvetet stavfel). OK, det är i Landskrona, det finns inte så många som kan svenska, men ändå. Det är inte så många som kan engelska heller.

Redigerad av Svolder
  • Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...